Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Zespoły wielofunkcyjne

Zespoły wielofunkcyjne łączą pracowników różnych działów, aby wspólnie realizować projekt. Na przykład, aby wprowadzić nowy produkt, należy utworzyć zespół złożony z pracowników działu sprzedaży, marketingu, księgowości i działu prawnego. Uczestnicy pozostają w swoich podstawowych działach, ale mogą współpracować w ramach wspólnego celu biznesowego.

Zespoły są tworzone na czas trwania projektu. Po zakończeniu projektu można usunąć zespół ze struktury.

Możliwości zespołów:

  • Elastyczna struktura — zespół można przypisać do działu lub innego zespołu, nie zmieniając głównej struktury.
  • Jasne zarządzanie — każdy zespół ma lidera i zastępcę.
  • Tymczasowe uprawnienia — lider zespołu może zatwierdzać procesy workflow wspólnie z bezpośrednim przełożonym pracownika.
  • Czaty i kanały zespołu — czat i kanał są tworzone automatycznie, a uczestnicy są aktualizowani, jeśli skład zespołu się zmienia.

W artykule dowiesz się, jak:


Utwórz zespół

Tworzyć i edytować zespoły mogą użytkownicy, którzy mają odpowiednie uprawnienia dostępu.
Dowiedz się więcej o konfiguracji uprawnień dostępu do struktury firmy

1-2. Przejdź do sekcji Pracownicy > Struktura firmy.
3-5. Kliknij Dodaj > Zespół wielofunkcyjny > Kontynuuj.
6. Wprowadź nazwę zespołu, jego cele i zadania oraz nadrzędny dział. Wybierz kolor zespołu, aby wyróżnić go w interfejsie Bitrix24.
7-8. Wybierz lidera, zastępców i uczestników zespołu. Kliknij Kontynuuj.
9-10. Zaznacz pola wyboru, aby automatycznie utworzyć czat lub kanał dla zespołu. Kliknij Kontynuuj.
Jak dodać dział do czatu lub kanału w Bitrix24
11-12. Wybierz, który z przełożonych lub zastępców będzie zatwierdzał urlopy pracowników. Kliknij Dodaj.

Przełożony działu automatycznie uczestniczy w procesach workflow swoich pracowników. Nie można go usunąć z ustawień uprawnień liderów zespołu.

13. Kliknij Utwórz zespół.


Edytuj zespół

Kliknij ikonę trzech kropek i wybierz odpowiednią akcję:

  • Edytuj zespół — zmień nazwę, opis zespołu i przypisanie w strukturze.
  • Dodaj zespół podrzędny — nowy zespół będzie przypisany do wybranego zespołu.
  • Edytuj członków zespołu — zmień, dodaj lub usuń liderów, zastępców i uczestników.
  • Edytuj ustawienia zarządzania — wybierz, kto będzie zatwierdzał procesy workflow pracowników.
  • Dodaj członka — pracownik może jednocześnie należeć do kilku działów i zespołów.
  • Usuń zespół — zespół zostanie usunięty ze struktury, a uczestnicy pozostaną w innych zespołach i działach.

Jeśli chcesz zmienić opis zespołu, zrób to bezpośrednio w strukturze. Opis pomoże współpracownikom zrozumieć cele i zadania zespołu. Kliknij przycisk check.png > Dodaj.


W skrócie

  • Zespoły wielofunkcyjne łączą pracowników różnych działów, aby wspólnie realizować projekt.
  • Uczestnicy pozostają w swoich podstawowych działach, ale mogą współpracować w ramach wspólnego celu biznesowego.
  • Zespoły są tworzone na czas trwania projektu. Po zakończeniu projektu można usunąć zespół ze struktury.
  • Zespół można przypisać do działu lub innego zespołu, nie zmieniając głównej struktury.
  • Każdy zespół ma lidera i zastępcę.
  • Lider zespołu może zatwierdzać procesy biznesowe wspólnie z bezpośrednim przełożonym pracownika.
  • Dla zespołu można utworzyć czat lub kanał. Uczestnicy czatu lub kanału są automatycznie aktualizowani, jeśli skład zespołu się zmienia.
  • Tworzyć i edytować zespoły mogą użytkownicy, którzy mają odpowiednie prawa dostępu.
  • Aby utworzyć zespół, przejdź do sekcji Pracownicy > Struktura firmy > Dodaj > Zespół.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Ankiety w czatach Automatyczne usuwanie wiadomości Czat grupowy Rezerwacja online: Jak dostosować szablony wiadomości dla klientów Nowy formularz do szybkiego tworzenia zadań Utwórz formularz do rejestracji klientów na usługi Bitrix24 Space Mini-profil pracownika w strukturze firmy Tablice w Bitrix24 Jak zaprosić pracowników przez e-mail