Problemy z uwierzytelnianiem za pośrednictwem sieci społecznościowych mogą wynikać z ograniczeń nałożonych przez dostawcę internetu lub z problemów technicznych po stronie danej sieci społecznościowej.
Jeśli napotykasz trudności z logowaniem do Bitrix24 za pomocą kont w sieciach społecznościowych, takich jak Google czy Twitter, wypróbuj następujące rozwiązania:
- Zaloguj się za pomocą adresu e-mail lub numeru telefonu i hasła
- Użyj adresu e-mail powiązanego z kontem w sieci społecznościowej
- Uzyskaj dostęp do Bitrix24 przez aplikację mobilną
Zaloguj się za pomocą adresu e-mail lub numeru telefonu i hasła. Jeśli Twój profil w Bitrix24 Network jest powiązany z adresem e-mail lub numerem telefonu, możesz skorzystać z tej metody logowania.
Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij Nie pamiętasz hasła, aby zresetować hasło.
Użyj adresu e-mail powiązanego z kontem w sieci społecznościowej. Jeśli Twoje konto w sieci społecznościowej jest powiązane z adresem e-mail, spróbuj zalogować się przy użyciu tego adresu. System poinformuje Cię, że adres jest powiązany z profilem w sieci społecznościowej i nie ma ustawionego hasła.
Kliknij Nie pamiętasz hasła, aby otrzymać wiadomość e-mail z linkiem do zresetowania hasła na adres powiązany z kontem. Po ustawieniu hasła adres e-mail zostanie powiązany z Twoim profilem w Bitrix24 Network. Jeśli wiadomość nie dotrze, sprawdź folder spam.
Po ustawieniu hasła możesz używać tych danych do logowania do Bitrix24 lub powiązać inny adres e-mail.
Uzyskaj dostęp do Bitrix24 przez aplikację mobilną. Jeśli jesteś zalogowany w aplikacji mobilnej Bitrix24, możesz skorzystać z opcji Zaloguj się za pomocą kodu QR na stronie logowania Bitrix24.
W aplikacji mobilnej wykonaj następujące kroki:
- Przejdź do wybranego Bitrix24.
- Kliknij swoje zdjęcie profilowe w lewym górnym rogu.
- Wybierz opcję Otwórz wersję internetową.
- Zeskanuj kod QR.
Po zakończeniu zostaniesz zalogowany do Bitrix24. Następnie przejdź do swojego profilu w Bitrix24 Network i powiąż adres e-mail lub numer telefonu, aby używać ich do przyszłych logowań.
Logowanie przez medium społecznościowe: ustaw login i hasło
Aby sprawdzić powiązanie e-maila lub numeru telefonu, przejdź do swojego profilu Bitrix24 Network.
Tutaj możesz również zmienić powiązany e-mail lub numer telefonu.
Zmień login lub hasło do Bitrix24
Jeśli zarejestrowałeś się i logujesz do Bitrix24 wyłącznie za pośrednictwem usług społecznościowych (np. Google, Twitter), dodaj brakujący adres e-mail lub numer telefonu do swojego profilu w Bitrix24 Network i używaj ich do logowania do Bitrix24.