Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak przesyłać pliki do Bitrix24 za pomocą formularza kontaktowego CRM

W formularzach kontaktowych CRM Bitrix24 można dodać pola do przesyłania plików. Klienci będą mogli załączać obrazy, dokumenty, archiwa i inne pliki — wszystkie dane zostaną automatycznie zapisane w CRM.

Pliki otrzymane za pośrednictwem formularzy CRM zajmują miejsce w chmurze. Pojemność zależy od wybranego planu taryfowego Bitrix24.
Plany taryfowe

W artykule wyjaśniamy, jak:

Przejdź do sekcji CRM > Sprzedaże > Kanały sprzedaży > Formularze CRM i wybierz odpowiedni formularz.


Dodaj pole do przesyłania plików

W formularzu CRM można dodać jedno lub kilka pól do przesyłania plików.

1-2. Otwórz zakładkę Pola i kliknij Dodaj pole.
3-4. Wybierz element CRM i zaznacz odpowiednie pola typu Plik.
5. Kliknij Dodaj.

Jeśli w CRM nie ma odpowiedniego pola, możesz je utworzyć.

1-3. Wybierz, w którym elemencie CRM chcesz utworzyć pole, i kliknij Utwórz pole > Plik.
4. Podaj nazwę pola i jego parametry: wymagane, wielokrotne.
5. Zapisz zmiany.

Po utworzeniu pola niestandardowego zostanie ono automatycznie dodane do listy pól elementu CRM.
Pola niestandardowe w CRM

Kliknij ikonę ołówka, aby edytować pole:

  • zmienić nazwę widoczną dla klienta w formularzu,
  • zaznaczyć jako wielokrotne, aby można było dodać kilka plików,
  • ustawić jako wymagane do wypełnienia,
  • dodać podpowiedź,
  • ograniczyć całkowity rozmiar plików w polu i ustawić dzienny limit,
  • zezwolić na określone typy plików: obrazy, dokumenty, archiwa, audio, wideo lub dowolne.


Ogranicz rozmiar plików

Aby zoptymalizować przestrzeń w chmurze, zmniejsz rozmiar przesyłanych plików. W tym celu dostosuj ustawienia pola w formularzu CRM, ograniczając maksymalny rozmiar pliku.

Limit dla pola. Domyślnie maksymalny rozmiar plików w każdym polu wynosi 1000 MB, ale można go zmienić. Jeśli klient spróbuje przesłać plik większy niż dozwolony, nie będzie mógł tego zrobić i zobaczy ostrzeżenie.

Jeśli pole jest używane w kilku formularzach CRM, ograniczenie należy ustawić dla każdego z nich osobno.

Dzienny limit. Ustaw całkowity rozmiar plików, które można przesłać przez wszystkie formularze CRM w ciągu doby.

1-2. Kliknij Zmień obok pola Maksymalny rozmiar plików i ustaw ograniczenie.
3. Sprawdź pozostały limit w sekcji Co tp jest. Jeśli limit zostanie wyczerpany, klienci tymczasowo nie będą mogli przesyłać plików. Dzienny limit można zmienić w dowolnym momencie.


W skrócie

  • W formularzu CRM można dodać pola typu Plik. Klienci będą mogli załączać obrazy, dokumenty, archiwa i inne pliki.
  • Po wypełnieniu formularza przez klienta dane zostaną automatycznie zapisane w elemencie CRM.
  • W ustawieniach formularza CRM można wybrać pole z elementu CRM lub utworzyć nowe.
  • Aby utworzyć pole, w ustawieniach formularza przejdź do sekcji Pola > Dodaj pole > Utwórz pole > Plik. Podaj parametry i kliknij Zapisz.
  • W polach wielokrotnych można załączać kilka plików.
  • Pliki otrzymane przez formularze zajmują miejsce w chmurze. Aby jej nie przeciążać, ustaw limity dla każdego pola oraz dzienny limit — maksymalny rozmiar plików, które można przesłać przez wszystkie formularze CRM w ciągu doby.
  • Jeśli limit zostanie wyczerpany, klienci tymczasowo nie będą mogli przesyłać plików w formularzach CRM. Ograniczenia można zmienić w dowolnym momencie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo