Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak działa wyszukiwanie w Bitrix24

Wyszukiwanie w Bitrix24 pozwala szybko znaleźć potrzebne zadania, deale, pracowników i inne elementy. Działa we wszystkich głównych narzędziach — collabach, CRM, Dysku, workflow i innych. Oszczędza czas i umożliwia znalezienie informacji bez konieczności przechodzenia do konkretnej sekcji.

Kliknij ikonę lupy w górnej części interfejsu i wpisz słowo kluczowe lub jego fragment. Na przykład imię pracownika, nazwę grupy roboczej lub deala.

Wyniki wyszukiwania są podzielone na bloki:

Pracownicy — wyszukuje współpracowników po imieniu, nazwisku lub dziale. Zwolnieni pracownicy nie są wyświetlani.

Narzędzia — pokazuje sekcje i elementy, w których występuje podane słowo kluczowe. Na przykład po nazwie można znaleźć narzędzie do współpracy lub zadanie.

Pozycje menu — umożliwia szybkie przejście do odpowiedniej sekcji głównego menu.

Wyszukiwanie — wybierz konkretną sekcję, w której chcesz znaleźć elementy na podstawie słowa kluczowego. Na przykład, jeśli wybierzesz sekcję Zadania, na liście pojawią się zadania, zawierające w nazwie lub opisie podane słowo kluczowe.


W skrócie

  • Wyszukiwanie w Bitrix24 pozwala szybko znaleźć potrzebne zadania, deale, pracowników i inne elementy. Działa we wszystkich głównych narzędziach — narzędziach do współpracy, CRM, Dysku, workflow i innych.
  • Kliknij ikonę lupy w górnej części interfejsu i wpisz słowo kluczowe lub jego fragment.
  • Wyniki wyszukiwania są podzielone na bloki: pracownicy, funkcje Bitrix24, elementy menu, wyszukiwanie w konkretnej sekcji.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak utworzyć i skonfigurować witrynę w Bitrix24 Jak utworzyć listę w grupie i projekcie Kalendarz firmowy Mój kalendarz Profil Bitrix24 Network Importuj szczegóły kontaktu i firmy 10 pytań na temat phishingu: sprawdź wiedzę pracowników Bitrix24 Space Synchronizacja kalendarza z iCloud Zmień motyw tła w Bitrix24