W Bitrix24 możesz włączyć dwustopniowe uwierzytelnienie, aby chronić dane firmy. W takim przypadku logowanie do Bitrix24 będzie składało się z dwóch etapów: najpierw należy wprowadzić login i hasło, a następnie unikalny jednorazowy kod generowany przez specjalną aplikację. Dzięki temu nawet jeśli ktoś pozna Twoje główne hasło, nie zaloguje się do Twojego konta Bitrix24.
Jeśli zmieniono telefon
- Przejdź do swojego profilu. Wybierz Zabezpieczenia.
- Kliknij Zmieniłem urządzenie przenośne i skonfiguruj dwustopniowe uwierzytelnienie dla nowego urządzenia.
Jak włączyć dwustopniowe uwierzytelnienie w Bitrix24
Jeśli zgubiono telefon
Jeśli zgubiono telefon, na którym zainstalowana była aplikacja do generowania jednorazowych kodów, możesz zalogować się do Bitrix24 na dwa sposoby:
- tymczasowo wyłączyć dwustopniowe uwierzytelnienie,
- skorzystać z kodów odzyskiwania.
Tymczasowe wyłączenie dwustopniowego uwierzytelnienia. Może to zrobić tylko administrator Bitrix24. Wykonaj następujące kroki:
1. Otwórz profil pracownika i przejdź do sekcji Zabezpieczenia.
2-3. Kliknij Wyłącz i wybierz okres.
Następnie zaloguj się do Bitrix24 i skonfiguruj dwustopniowe uwierzytelnienie dla nowego urządzenia.
Skorzystaj z kodów odzyskiwania, jeśli masz je zapisane po włączeniu dwustopniowego uwierzytelnienia.
Kody odzyskiwania
- Wprowadź login i hasło do Bitrix24.
- Wprowadź kod odzyskiwania zamiast jednorazowego kodu.
Następnie zaloguj się do Bitrix24 i skonfiguruj dwustopniowe uwierzytelnienie dla nowego urządzenia.
Jeśli administrator zgubił telefon
Jeśli w Twoim Bitrix24 jest kilku administratorów, poproś jednego z nich o wyłączenie dwustopniowego uwierzytelnienia. Po tym możesz zalogować się do Bitrix24 i skonfigurować je ponownie.
Jeśli jesteś jedynym administratorem, skontaktuj się z naszym Wsparciem za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Bitrix24 Helpdesk
W skrócie
- W Bitrix24 możesz włączyć dwustopniowe uwierzytelnienie, aby chronić dane firmy. W takim przypadku logowanie do Bitrix24 będzie składało się z dwóch etapów: najpierw należy wprowadzić login i hasło, a następnie unikalny jednorazowy kod.
- Jeśli zgubiono telefon lub planujesz go zmienić, musisz ponownie skonfigurować dwustopniowe uwierzytelnienie.
- Jeśli zgubiono telefon, możesz zalogować się do Bitrix24 na dwa sposoby: tymczasowo wyłączyć dwustopniowe uwierzytelnienie przy pomocy administratora lub skorzystać z kodów odzyskiwania.
- Aby włączyć dwustopniowe uwierzytelnienie dla nowego urządzenia, przejdź do swojego profilu w sekcji Zabezpieczenia.
- Jeśli jesteś jedynym administratorem, skontaktuj się z naszym Wsparciem za pośrednictwem mediów społecznościowych.