Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Często zadawane pytania dotyczące Ustawień Bitrix24

Sekcja Ustawienia pomaga zarządzać Bitrix24 w jednym miejscu: administrator może włączyć tylko te narzędzia, z których będzie korzystać Twoja firma, zmienić adres, nazwę i logo, a także wybrać motyw graficzny. W artykule zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące ustawień Bitrix24.

W artykule omówimy:

Jak włączyć lub wyłączyć narzędzia Bitrix24 dla całej firmy

  1. Kliknij ikonę przełącznika obok nazwy Bitrix24.
  2. W otwartym widżecie kliknij Ustawienia.
  3. Przejdź do zakładki Narzędzia. Obok każdego narzędzia znajduje się przełącznik — możesz włączyć lub wyłączyć go dla całej firmy.
  4. Po rozwinięciu narzędzia pojawią się dodatkowe ustawienia.
    Ustawienia Bitrix24
    Jak wyświetlić lub ukryć sekcje w menu głównym Bitrix24

Na przykład, jeśli wyłączysz CRM, narzędzie zniknie z głównego menu. Przy próbie przejścia do CRM za pomocą bezpośredniego linku pojawi się powiadomienie, że CRM jest wyłączone.


Czy można wyłączyć narzędzia tylko dla wybranych pracowników lub działów

Jeśli wyłączysz jakieś narzędzie w ustawieniach Bitrix24, stanie się ono niedostępne dla wszystkich pracowników.

Aby ograniczyć dostęp dla konkretnych działów lub pracowników, użyj uprawnień dostępu.
Często zadawane pytania dotyczące Bitrix24


Jak zmienić adres Bitrix24

Podczas tworzenia konta Bitrix24 przypisywany jest mu adres, na przykład b24-aokwy2.bitrix24.pl. Możesz go zmienić lub podłączyć własną domenę. Może to zrobić tylko administrator Bitrix24.

1–3. Przejdź do Ustawienia > Mój Bitrix24 > Adres Bitrix24.
4. Wybierz, co chcesz zrobić: wymyślić adres lub podłączyć własną domenę.
Jak zmienić adres Bitrix24 lub podłączyć własną domenę


Jak wrócić do domeny Bitrix24

Jeśli podłączyłeś własną domenę i chcesz wrócić do domeny Bitrix24, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24


Jak zmienić nazwę lub logo Bitrix24

  1. Kliknij ikonę ustawień obok napisu Bitrix24.
  2. Przejdź do Ustawienia (⚙️).
  3. Otwórz zakładkę Mój Bitrix24.
  4. Zmień nazwę lub logo.
  5. Zapisz zmiany.
    Jak zmienić nazwę lub logo Twojego Bitrix24

Jak ustawić motyw graficzny dla wszystkich pracowników

Motyw graficzny dla wszystkich pracowników może ustawić tylko administrator Bitrix24.

1–2. Przejdź do sekcji Ustawienia > Mój Bitrix24 > Motyw domyślny.
3. Wybierz gotowy motyw lub utwórz własny. Zobaczą go wszyscy pracownicy Twojego Bitrix24.
Jak ustawić korporacyjny motyw graficzny Bitrix24


Czy można zmienić motyw graficzny dla siebie, jeśli ustawiono korporacyjny

Możesz zmienić motyw graficzny dla siebie, nawet jeśli administrator Bitrix24 ustawił motyw korporacyjny.

  1. Kliknij swoje zdjęcie w prawym górnym rogu.
  2. Wybierz Zmień tło.
  3. Kliknij wybrany motyw, aby zobaczyć, jak będzie wyglądał.
  4. Kliknij Zapisz.
    Jak zmienić motyw tła w Bitrix24

Motyw można zmieniać nieograniczoną liczbę razy.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Uprawnienie do dokumentu sprzedaży Pytania dotyczące Centrum Kontaktowego Uprawnienia dostępu do Zarządzania Asortymentem Często zadawane pytania dotyczące rezerwacji e-Podpis Bitrix24: podpisanie dokumentu przez klienta Uprawnienia dostępu do dokumentu transferu Reguły i wyzwalacze w Bitrix24 Scrum e-Podpis w HR: Lista pracowników bez zgody na e-podpis Często zadawane pytania dotyczące Wsparcia Bitrix24 Śledzenie czatu w otwartych kanałach