Kalendarz jest niezbędnym narzędziem do planowania wydarzeń, spotkań i nie tylko.
W Bitrix24 możesz utworzyć prywatny kalendarz lub po prostu ograniczyć przeglądanie wydarzeń osobistych.
Zdefiniuj dostęp do typów kalendarzy lub konkretnych kalendarzy i upewnij się, że pracownicy widzą tylko te dane, których potrzebują.
Dostęp do określonego kalendarza
Możesz skonfigurować dostęp dla każdego kalendarza indywidualnie.
W tym celu przejdź do listy kalendarzy.
Wybierz potrzebny kalendarz i kliknij przycisk Edytuj.
Otworzy się okno edycji kalendarza, w którym możesz zmienić jego nazwę, kolor ikony oraz uprawnienia dostępu.
Domyślnie właściciel ma pełny dostęp do osobistego kalendarza, podczas gdy inni użytkownicy mogą jedynie przeglądać dostępność pracownika.
Jeśli potrzebujesz dodać dodatkowe uprawnienie, kliknij przycisk Dodaj, wybierz jednego lub więcej pracowników, a następnie zdefiniuj uprawnienia dostępu.
- Odmowa dostępu - brak dostępu do kalendarza;
- Zobacz dostępność - możesz zobaczyć obecność wydarzenia, ale nie jego nazwę;
- Zobacz dostępność i nazwy - możesz przeglądać nazwy wydarzeń w kalendarzu;
- Wyświetl - możesz zobaczyć wydarzenia, ale nie możesz ich edytować;
- Edytuj kalendarze i wydarzenia - możesz nie tylko przeglądać, ale także edytować wydarzenia i kalendarze;
- Pełny dostęp - wszystkie powyższe uprawnienia.
Dostęp do typów kalendarzy: Mój kalendarz i Kalendarz firmowy
W systemie występują dwa typy kalendarzy: kalendarz firmowy oraz kalendarze osobiste pracowników. Administrator konta może skonfigurować uprawnienia dostępu dla każdego z typów.
Aby to zrobić, przejdź do sekcji Kalendarz i kliknij ikonę koła zębatego.
Pojawi się okno ustawień, w dolnej części którego znajduje się sekcja Uprawnienia dostępu.
Kliknij link Dodaj i wybierz pracownika, grupę użytkowników lub dział.
Następnie wybierz poziom dostępu dla wybranych użytkowników.