Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do kalendarza Bitrix24

Kalendarz jest niezbędnym narzędziem do planowania wydarzeń, spotkań i nie tylko.

W Bitrix24 możesz utworzyć prywatny kalendarz lub po prostu ograniczyć przeglądanie wydarzeń osobistych.

Zdefiniuj dostęp do typów kalendarzy lub konkretnych kalendarzy i upewnij się, że pracownicy widzą tylko te dane, których potrzebują.

Uwaga: administratorzy konta widzą wszystkie wydarzenia w kalendarzu pracowników, niezależnie od ustawień uprawnień dostępu.

Dostęp do określonego kalendarza

Możesz skonfigurować dostęp dla każdego kalendarza indywidualnie.

W tym celu przejdź do listy kalendarzy.

Wybierz potrzebny kalendarz i kliknij przycisk Edytuj.

Otworzy się okno edycji kalendarza, w którym możesz zmienić jego nazwę, kolor ikony oraz uprawnienia dostępu.

Domyślnie właściciel ma pełny dostęp do osobistego kalendarza, podczas gdy inni użytkownicy mogą jedynie przeglądać dostępność pracownika.

Jeśli potrzebujesz dodać dodatkowe uprawnienie, kliknij przycisk Dodaj, wybierz jednego lub więcej pracowników, a następnie zdefiniuj uprawnienia dostępu.

  • Odmowa dostępu - brak dostępu do kalendarza;
  • Zobacz dostępność - możesz zobaczyć obecność wydarzenia, ale nie jego nazwę;
  • Zobacz dostępność i nazwy - możesz przeglądać nazwy wydarzeń w kalendarzu;
  • Wyświetl - możesz zobaczyć wydarzenia, ale nie możesz ich edytować;
  • Edytuj kalendarze i wydarzenia - możesz nie tylko przeglądać, ale także edytować wydarzenia i kalendarze;
  • Pełny dostęp - wszystkie powyższe uprawnienia.

Dostęp do typów kalendarzy: Mój kalendarz i Kalendarz firmowy

W systemie występują dwa typy kalendarzy: kalendarz firmowy oraz kalendarze osobiste pracowników. Administrator konta może skonfigurować uprawnienia dostępu dla każdego z typów.

Aby to zrobić, przejdź do sekcji Kalendarz i kliknij ikonę koła zębatego.

Pojawi się okno ustawień, w dolnej części którego znajduje się sekcja Uprawnienia dostępu.

Kliknij link Dodaj i wybierz pracownika, grupę użytkowników lub dział.

Następnie wybierz poziom dostępu dla wybranych użytkowników.

Uprawnienie dostępu do typu kalendarza jest silniejsze niż uprawnienie dostępu do określonego kalendarza. Jeśli odmówisz dostępu do typu Mój kalendarz, ustawienia dla określonego kalendarza przestaną mieć znaczenie.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Dodaj wydarzenie do Aktualności Dodaj kalendarz innego użytkownika Dodaj nowy kalendarz Wolne terminy w Kalendarzu Mój kalendarz Dodaj nowe wydarzenie do kalendarza Wyślij zaproszenie na wydarzenie przez e-mail