Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do kalendarza Bitrix24

Kalendarz jest niezbędnym narzędziem do planowania wydarzeń, spotkań i nie tylko.

W Bitrix24 możesz utworzyć prywatny kalendarz lub po prostu ograniczyć przeglądanie wydarzeń osobistych.

Zdefiniuj dostęp do typów kalendarzy lub konkretnych kalendarzy i upewnij się, że pracownicy widzą tylko te dane, których potrzebują.

Uwaga: administratorzy konta widzą wszystkie wydarzenia w kalendarzu pracowników, niezależnie od ustawień uprawnień dostępu.

Dostęp do określonego kalendarza

Możesz skonfigurować dostęp dla każdego kalendarza indywidualnie.

W tym celu przejdź do listy kalendarzy.

Wybierz potrzebny kalendarz i kliknij przycisk Edytuj.

Otworzy się okno edycji kalendarza, w którym możesz zmienić jego nazwę, kolor ikony oraz uprawnienia dostępu.

Domyślnie właściciel ma pełny dostęp do osobistego kalendarza, podczas gdy inni użytkownicy mogą jedynie przeglądać dostępność pracownika.

Jeśli potrzebujesz dodać dodatkowe uprawnienie, kliknij przycisk Dodaj, wybierz jednego lub więcej pracowników, a następnie zdefiniuj uprawnienia dostępu.

  • Odmowa dostępu - brak dostępu do kalendarza;
  • Zobacz dostępność - możesz zobaczyć obecność wydarzenia, ale nie jego nazwę;
  • Zobacz dostępność i nazwy - możesz przeglądać nazwy wydarzeń w kalendarzu;
  • Wyświetl - możesz zobaczyć wydarzenia, ale nie możesz ich edytować;
  • Edytuj kalendarze i wydarzenia - możesz nie tylko przeglądać, ale także edytować wydarzenia i kalendarze;
  • Pełny dostęp - wszystkie powyższe uprawnienia.

Dostęp do typów kalendarzy: Mój kalendarz i Kalendarz firmowy

W systemie występują dwa typy kalendarzy: kalendarz firmowy oraz kalendarze osobiste pracowników. Administrator konta może skonfigurować uprawnienia dostępu dla każdego z typów.

Aby to zrobić, przejdź do sekcji Kalendarz i kliknij ikonę koła zębatego.

Pojawi się okno ustawień, w dolnej części którego znajduje się sekcja Uprawnienia dostępu.

Kliknij link Dodaj i wybierz pracownika, grupę użytkowników lub dział.

Następnie wybierz poziom dostępu dla wybranych użytkowników.

Uprawnienie dostępu do typu kalendarza jest silniejsze niż uprawnienie dostępu do określonego kalendarza. Jeśli odmówisz dostępu do typu Mój kalendarz, ustawienia dla określonego kalendarza przestaną mieć znaczenie.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo