Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Kalendarz firmy

Kalendarz firmy to wspólny kalendarz wszystkich użytkowników konta. Kalendarz znajduję się w sekcji Kalendarz> Kalendarz firmowy:

Domyślnie każdy pracownik firmy ma dostęp do dodawania nowych wydarzeń:

Jednak administrator konta może zmienić uprawnienia dostępu. Aby to zrobić, przejdź do sekcji Kalendarz> kliknij koło zębate.

Przejdź do sekcji Uprawnienia dostępu i skonfiguruj dostęp do kalendarza:

  • Odmowa dostępu - dostęp do kalendarza jest zamknięty;
  • Wyświetl - możesz zobaczyć wydarzenia, ale nie możesz ich edytować;
  • Edytuj kalendarze i wydarzenia - możesz przeglądać i edytować wydarzenia i kalendarze;
  • Pełny dostęp - masz pełne uprawnienia dostępu do kalendarza.

Jeśli chcesz skonfigurować dostęp do kalendarza dla konkretnego pracownika/działu, kliknij Dodaj i wybierz pracownika/dział z listy:

Nie zapomnij zapisać zmian.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo