Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Usunięcie konta Bitrix24

Samodzielne usuwanie konta nie jest obecnie dostępne. Nieaktywne konta usuwamy automatycznie w ciągu 50 dni.

Chcę usunąć Bitrix24, co mam zrobić

Jeśli nie chcesz już korzystać z Bitrix24, możesz po prostu nie podejmować żadnych działań na swoim koncie przez 50 dni. Automatycznie usuwamy nieaktywne bezpłatne konta.

Przywrócenie usuniętego konta Bitrix24 nie będzie możliwe.

W jakim przypadku Bitrix24 zostanie usunięty

Jeśli w ciągu 50 dni żaden z użytkowników planu Free nie zaloguje się do Bitrix24, takie konto zostanie uznane za nieaktywne i zostanie automatycznie usunięte.

Przed usunięciem Bitrix24 wysyłamy kilka ostrzeżeń na ten temat.

Jak zrozumieć, że konto Bitrix24 zostało usunięte

Jeśli zobaczysz taką stronę po przejściu do Bitrix24, prawdopodobnie Twoje konto zostało już usunięte:

Ten komunikat jest wyświetlany również w przypadku wprowadzenia nieprawidłowego adresu w przeglądarce. Sprawdź poprawność wpisanego adresu.

Jak usunąć Bitrix24.Network

Jeśli do Bitrix24.Network nie jest podłączone żadne konto Bitrix24, możesz go usunąć.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo