Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Nowe zasady zakupu planów komercyjnych

Od 1 czerwca 2023 r. obowiązują nowe zasady zakupu planów komercyjnych. Procesy odnawiania, uaktualniania i obniżania planów komercyjnych mają teraz szereg ograniczeń.

Czytaj więcej: Jak kupić plan komercyjny.

Co się zmieniło

Odnowienie obecnego planu:
  • Możesz odnowić aktualny plan komercyjny ręcznie nie wcześniej niż 30 dni przed datą wygaśnięcia. Jeśli opcja automatycznego odnawiania jest włączona, aktualna subskrypcja zostanie odnowiona automatycznie;

  • Aktualny plan komercyjny można odnowić tylko jeden raz, nie wcześniej niż 30 dni przed datą jego wygaśnięcia na okres 1, 3 lub 12 miesięcy. Nie możesz odnowić planu komercyjnego na okres dłuższy niż 12 miesięcy;

  • Plan komercyjny możesz odnowić tylko raz, w zależności od wybranego okresu: 1, 3 lub 12 miesięcy.
Przykłady:

Jeśli kupiłeś 12-miesięczny plan komercyjny 1 czerwca 2022 r., będziesz mógł go odnowić dopiero w maju 2023 r.

Jeśli kupiłeś 3-miesięczny plan komercyjny w marcu, odnowienie będzie możliwe dopiero w maju.


Obniżenie planu taryfowego:
  • Możesz kupić niższy plan taryfowy nie wcześniej niż 24 godziny przed wygaśnięciem aktualnej subskrypcji;

  • Nie możesz jednocześnie kupić wielu niższych planów komercyjnych. Jednorazowo można kupić tylko jeden niższy plan.
Obniżenie do planu niższego poziomu oznacza, że będziesz musiał poczekać, aż wygaśnie Twoja obecna subskrypcja. Wyłącz opcję automatycznego odnawiania, aby uniknąć niechcianego odnawiania.

Przejście na plan wyższy:
  • Możesz przejść na wyższy plan taryfowy w dowolnym momencie;
  • Wybrany plan zostanie natychmiast aktywowany.
Uwaga:
  • Opcja automatycznego odnawiania subskrypcji jest domyślnie włączona przy pierwszym zakupie planu komercyjnego na 1, 3 lub 12 miesięcy. Twój plan Bitrix24 będzie automatycznie odnawiany na koniec każdego okresu subskrypcji.

  • Możesz sprawdzić status automatycznego odnawiania subskrypcji w sekcji Subskrypcja> Historia zakupów (Aktywne lub Anulowane).
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami na czacie Wsparcia lub pod adresem sales@bitrix24.com.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo