Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Raporty pracy

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych. Czytaj więcej: Cennik Bitrix24.

Możesz korzystać z Raportów pracy w Bitrix24. To narzędzie pozwala pracownikom i kierownikom na ocenę postępów projektów, zadań i celów. Pomaga określić, jak dobrze i wydajnie wykonywana jest praca, a także zidentyfikować wszelkie opóźnienia lub problemy.


Jak skonfigurować raporty pracy

Konfigurować raporty pracy mogą administratorzy portalu i pracownicy z rolami Zarządzanie firmą, Dział HR lub Pełny dostęp.

Przejdź do sekcji Firma> Czas i raporty> Raporty pracy.

W prawym górnym rogu kliknij Ustawienia. Możesz dostosować raporty pracy dla działów lub konkretnych pracowników. Aby to zrobić, kliknij koło zębate obok nazwy pracownika lub działu.

Wybierz okres raportowania: dzień, tydzień lub miesiąc. Następnie określ dzień i godzinę wysłania raportu, zapisz ustawienia.

Jak zmienić okres raportowania dla jednego pracownika z działu

Jeśli ustawisz raport dla całego działu, ustawienia będą dotyczyć wszystkich pracowników w tym dziale.

Możesz jednak zmienić ustawienia raportu pracy dla jednego lub większej liczby pracowników, klikając koło zębate obok nazwy użytkownika.

Na przykład masz nowego pracownika w swoim dziale i chcesz, aby codziennie wysyłał raport, a wszyscy inni pracownicy działu co tydzień.


Bitrix24 przypomni pracownikom o wypełnieniu raportu z pracy w czasie określonym w ustawieniach. Kierownik sprawdzi, skomentuje i oceni raport.


Jak pracować z listą raportów

Filtry zależą od uprawnień dostępu. Administratorzy portalu i użytkownicy z rolą Zarządzanie firmą, Dział HR lub Pełny dostęp mogą przeglądać raporty wszystkich pracowników, filtrować raporty dla określonych działów oraz przeglądać statystyki. Pracownicy widzą tylko swoje raporty i statystyki.

Użyj filtra, aby szybko znaleźć potrzebny raport. Możesz filtrować raporty według miesiąca, całej firmy lub konkretnego działu.

Statystyki pokażą łączny procent ocenionych raportów oraz procent pozytywnie ocenionych raportów dla każdego pracownika.

Raporty są podświetlane różnymi kolorami w zależności od oceny przełożonego.

  • Zielony - raport został zatwierdzony oceną pozytywną.
  • Czerwony - raport został zatwierdzony oceną negatywną.
  • Pomarańczowy - raport został zatwierdzony bez oceny.
  • Szary - raport nie został jeszcze zatwierdzony.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo