Każdy menedżer sprzedaży traci dużo czasu, odpowiadając na często zadawane pytania. Aby zaoszczędzić czas pracowników, Bitrix24 ma wbudowane narzędzie - Gotowe odpowiedzi.
To narzędzie umożliwia:
- zapisywanie już wysłanych wiadomości jako gotowych odpowiedzi;
- dodawanie nowych gotowych odpowiedzi podczas komunikacji z klientem.
Możesz używać gotowych odpowiedzi dla dowolnego otwartego kanału. Otwórz dowolny czat otwartych kanałów i kliknij odpowiedni przycisk:
Kliknij przycisk strzałki obok już wysłanej wiadomości> Zapisz jako automatyczną odpowiedź.
Jeśli chcesz dodać nową gotową odpowiedź, kliknij ikonę gotowych odpowiedzi> kliknij przycisk + i dodaj nową gotową odpowiedź.
Gotowe odpowiedzi są podzielone na sekcje. Dodając nową gotową odpowiedź, możesz wybrać sekcję, w której zostanie zapisana.
Aby utworzyć nowe sekcje, kliknij przycisk koła zębatego.
Gdzie znaleźć listę gotowych odpowiedzi
Możesz znaleźć listę gotowych odpowiedzi w sekcji Pracownicy> Listy> Otwarty Kanał.
Tutaj możesz dodawać nowe sekcje lub gotowe odpowiedzi. Kliknij przycisk Dodaj> wybierz potrzebną opcję.
Możesz także kliknąć przycisk Działania, aby skonfigurować ustawienia listy, spersonalizować pola, wyświetlić/ukryć sekcję lub wyeksportować listę do programu Microsoft Excel.
Jak utworzyć listę gotowych odpowiedzi dla każdego otwartego kanału
Jeśli korzystasz z kilku otwartych kanałów, możesz utworzyć listę gotowych odpowiedzi dla każdego kanału.
Aby to zrobić, przejdź do Centrum Kontaktowe> wybierz potrzebny kanał komunikacyjny> kliknij Konfiguruj.
Przejdź do sekcji Automatyczne działania> Lista gotowych odpowiedzi> wybierz listę gotowych odpowiedzi dla tego otwartego kanału.