Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Gotowe odpowiedzi w Otwartych kanałach

Gotowe odpowiedzi to narzędzie za pomocą którego możesz wysyłać do klientów wstępnie przygotowane wiadomości.

Każdy menedżer sprzedaży traci dużo czasu, odpowiadając na często zadawane pytania. Aby zaoszczędzić czas pracowników, Bitrix24 ma wbudowane narzędzie - Gotowe odpowiedzi.

To narzędzie umożliwia:

  • zapisywanie już wysłanych wiadomości jako gotowych odpowiedzi;
  • dodawanie nowych gotowych odpowiedzi podczas komunikacji z klientem.
Opcja gotowych odpowiedzi jest dostępna tylko dla subskrybentów planu Professional.

Możesz używać gotowych odpowiedzi dla dowolnego otwartego kanału. Otwórz dowolny czat otwartych kanałów i kliknij odpowiedni przycisk:

Kliknij przycisk strzałki obok już wysłanej wiadomości> Zapisz jako automatyczną odpowiedź.

Jeśli chcesz dodać nową gotową odpowiedź, kliknij ikonę gotowych odpowiedzi> kliknij przycisk + i dodaj nową gotową odpowiedź.

Gotowe odpowiedzi są podzielone na sekcje. Dodając nową gotową odpowiedź, możesz wybrać sekcję, w której zostanie zapisana.

Aby utworzyć nowe sekcje, kliknij przycisk koła zębatego.

Gdzie znaleźć listę gotowych odpowiedzi

Możesz znaleźć listę gotowych odpowiedzi w sekcji Pracownicy> Listy> Otwarty Kanał.

Tutaj możesz dodawać nowe sekcje lub gotowe odpowiedzi. Kliknij przycisk Dodaj> wybierz potrzebną opcję.

Możesz także kliknąć przycisk Działania, aby skonfigurować ustawienia listy, spersonalizować pola, wyświetlić/ukryć sekcję lub wyeksportować listę do programu Microsoft Excel.

Czytaj więcej: Przegląd zarządzania rekordami - Lista.

Jak utworzyć listę gotowych odpowiedzi dla każdego otwartego kanału

Jeśli korzystasz z kilku otwartych kanałów, możesz utworzyć listę gotowych odpowiedzi dla każdego kanału.

Aby to zrobić, przejdź do Centrum Kontaktowe> wybierz potrzebny kanał komunikacyjny> kliknij Konfiguruj.

Przejdź do sekcji Automatyczne działania> Lista gotowych odpowiedzi> wybierz listę gotowych odpowiedzi dla tego otwartego kanału.

Czytaj więcej: Ustawienia Otwartych kanałów.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo