Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach

Szybkie odpowiedzi to szablony wiadomości, które pomagają menedżerom odpowiadać na często zadawane pytania klientów.

Dzięki szybkim odpowiedziom możesz:

  • Oszczędzać czas — nie musisz za każdym razem pisać podobnych odpowiedzi.
  • Utrzymywać jednolity standard komunikacji — wszyscy klienci otrzymują równie precyzyjne i sprawdzone sformułowania.
  • Przyspieszać obsługę zapytań — szczególnie przy dużym przepływie wiadomości.

Szybkie odpowiedzi są dostępne nie we wszystkich planach.
Plany taryfowe

W artykule opowiemy, jak:


Utwórz szybką odpowiedź

Możesz tworzyć szybkie odpowiedzi bezpośrednio na czacie z klientami. Wszystkie odpowiedzi można pogrupować według sekcji: powitanie, płatność, dostawa i inne.

  1. Kliknij ikonę , aby otworzyć bazę gotowych odpowiedzi.
  2. Jeśli nie masz jeszcze żadnej odpowiedzi, Bitrix24 zaproponuje: zapisanie wysłanej wiadomości jako szybkiej odpowiedzi, utworzenie nowej odpowiedzi lub przejście do szczegółowej konfiguracji.
Zapisz wysłaną wiadomość.
  1. Napisz odpowiedź i wyślij ją klientowi.
  2. Kliknij strzałkę obok wiadomości.
  3. Wybierz opcję Zapisz jako automatyczną odpowiedź.
Utwórz nową odpowiedź ręcznie.

Jeśli to pierwsza szybka odpowiedź:

  1. Wybierz sekcję, w której będzie przechowywana odpowiedź.
  2. Wpisz treść odpowiedzi.
  3. Kliknij Utwórz.

Jeśli odpowiedzi już istnieją:

  1. Wybierz sekcję, w której będzie przechowywana odpowiedź.
  2. Kliknij Plus (+).
  3. Wpisz treść odpowiedzi.
  4. Kliknij Utwórz.

Przejdź do szczegółowej konfiguracji. Kliknij koło zębatę, jeśli chcesz utworzyć od razu kilka odpowiedzi, pogrupować je według sekcji i przypisać im ocenę. To wygodne, gdy tworzysz listę gotowych odpowiedzi dla zespołu.

1–2. Kliknij Dodaj > Dodaj odpowiedź.
3. W sekcji Odpowiedź wpisz nazwę i treść odpowiedzi. Możesz przypisać ocenę — im wyższa liczba, tym wyżej odpowiedź znajdzie się na liście. Nie wpływa to na wyświetlanie w czacie kanału otwartego.
4. Na zakładce Sekcja wybierz folder, w którym będzie znajdować się odpowiedź. Na przykład Dostawa lub Płatność.
5. Kliknij Zapisz.


Korzystaj z szybkich odpowiedzi

Po zapisaniu szybkiej odpowiedzi menedżer będzie mógł używać jej na czacie.

  1. Kliknij ikonę .
  2. Wybierz odpowiedź: możesz znaleźć ją ręcznie, użyć wyszukiwarki lub otworzyć odpowiednią sekcję.
  3. Wiadomość pojawi się w polu wprowadzania tekstu. Możesz ją edytować.
  4. Wyślij odpowiedź.


Zarządzaj listą szybkich odpowiedzi

Gdy zapiszesz pierwszą szybką odpowiedź, Bitrix24 automatycznie utworzy listę odpowiedzi i przypisze ją do bieżącego kanału otwartego. Nazwa listy będzie zgodna z nazwą kanału.
Jak utworzyć i skonfigurować listę w Bitrix24

Listę szybkich odpowiedzi możesz:

Otwórz listę szybkich odpowiedzi

Otwórz listę, aby ją skonfigurować lub edytować odpowiedzi. Możesz to zrobić na czacie, w ustawieniach kanału otwartego lub w sekcji Automatyzacja.

Na czacie z klientem. Może to zrobić każdy pracownik, który odpowiada na zgłoszenia klientów w kanale otwartym.

1–2. Kliknij ikonę

i przejdź do Ustawień (⚙️).

3. Otworzy się lista szybkich odpowiedzi.

W ustawieniach kanału otwartego. Listę odpowiedzi może otworzyć tylko administrator Bitrix24 lub pracownik z uprawnieniami do edycji kanału otwartego.

1–3. Otwórz sekcję CRM > Klienci > Centrum Kontaktowe.
4–5. Wybierz kanał, na przykład Czat na żywo, i kliknij nazwę kanału otwartego na liście.
6–7. W sekcji Ustawienia kanału otwartego i uprawnień dostępu kliknij Konfiguruj > Automatyczne działania.
8. W punkcie Lista gotowych odpowiedzi kliknij Konfiguruj.
9. Otworzy się lista szybkich odpowiedzi.

W sekcji Automatyzacja. Listę odpowiedzi może otworzyć pracownik z uprawnieniami dostępu do kanału otwartego.

1–4. Przejdź do sekcji Automatyzacja > Więcej > Listy i wybierz odpowiednią listę.
5. Otworzy się lista odpowiedzi.

Edytuj listę odpowiedzi

Na liście możesz dodawać i edytować szybkie odpowiedzi oraz sekcje.

Dodaj nowe odpowiedzi. Może to zrobić pracownik, który odpowiada na zgłoszenia w kanale otwartym.

Kliknij Dodaj > Dodaj odpowiedź, wpisz nazwę, treść odpowiedzi i ocenę. Wybierz sekcję, w której będzie przechowywana odpowiedź, i zapisz zmiany.
Gotowe odpowiedzi: utwórz szybką odpowiedź

Edytuj odpowiedzi. Może to zrobić pracownik, który odpowiada na zgłoszenia w kanale otwartym.

  1. Kliknij nazwę odpowiedzi na liście.
  2. Otworzy się formularz edycji: możesz zmienić nazwę, treść, ocenę i sekcję.

Utwórz i edytuj sekcje. Aby menedżer szybciej znajdował potrzebne odpowiedzi, pogrupuj je według sekcji. Mogą to zrobić administrator Bitrix24 i pracownik z uprawnieniami do zmiany listy.

Aby utworzyć nową sekcję:

1. Otwórz listę szybkich odpowiedzi i kliknij Ustawienia (⚙️).
2. Wybierz Pokaż sekcje.
3–4. Kliknij Dodaj > Dodaj sekcję.
5–6. Wpisz nazwę sekcji i kliknij Dodaj.

Aby zmienić nazwę lub usunąć sekcję, kliknij Menu (≡) obok nazwy sekcji i wybierz opcję:

  • Edytuj — zmień nazwę sekcji.
  • Usuń — usuń sekcję, jeśli nie jest już potrzebna.

Podłącz listę odpowiedzi do kanału otwartego

Do kanału otwartego możesz podłączyć dowolną listę szybkich odpowiedzi. Na przykład, jeśli w kilku kanałach odpowiadasz na te same pytania, podłącz do nich jedną listę.

1–3. Otwórz sekcję CRM > Klienci > Centrum Kontaktowe.
4–5. Wybierz kanał, na przykład Czat na żywo, i kliknij nazwę kanału otwartego na liście.
6–7. W sekcji Ustawienia kanału otwartego i uprawnień dostępu kliknij Konfiguruj > Automatyczne działania.
8. W sekcji Lista gotowych odpowiedzi wybierz listę odpowiedzi, którą chcesz podłączyć.

Skonfiguruj uprawnienia dostępu do listy odpowiedzi

Uprawnienia dostępu może skonfigurować administrator Bitrix24 na liście odpowiedzi lub w ustawieniach kanału otwartego.
Jak przypisać administratora
Jak skonfigurować uprawnienia dostępu w kanałach otwartych

Na liście odpowiedzi.
  1. Kliknij Ustawienia (⚙️).
  2. Wybierz Konfiguruj ustawienia listy.
  3. Przejdź do sekcji Uprawnienia.
  4. Kliknij Dodawanie, wybierz dział lub konkretnych użytkowników, dla których chcesz skonfigurować dostęp.
W ustawieniach kanału otwartego.

1–3. Otwórz sekcję CRM > Klienci > Centrum Kontaktowe.
4–5. Wybierz kanał, na przykład Czat na żywo, i kliknij nazwę kanału otwartego na liście.
6. W sekcji Ustawienia kanału otwartego i uprawnień dostępu kliknij Uprawnienia dostępu > Konfiguruj.
7. Kliknij ikonę ołówka obok roli.
8. Skonfiguruj dostęp w wierszu Gotowe odpowiedzi.

Usuń listę

Listę może usunąć tylko administrator Bitrix24.

1–2. Kliknij Ustawienia (⚙️) > Konfiguruj ustawienia listy.
3–4. W otwartym oknie przejdź do Ustawień (⚙️) > Usuń listę.


W skrócie

  • Szybkie odpowiedzi to szablony wiadomości, które pomagają menedżerom odpowiadać na często zadawane pytania klientów.
  • Możesz tworzyć szybkie odpowiedzi bezpośrednio na czacie z klientami. Wszystkie odpowiedzi można pogrupować według sekcji: powitanie, płatność, dostawa i inne.
  • Jeśli nie masz jeszcze żadnej odpowiedzi, Bitrix24 zaproponuje: zapisanie wysłanej wiadomości jako szybkiej odpowiedzi, utworzenie nowej odpowiedzi lub przejście do szczegółowej konfiguracji.
  • Po zapisaniu szybkiej odpowiedzi menedżer będzie mógł używać jej na czacie.
  • Przy pierwszej zapisanej odpowiedzi Bitrix24 automatycznie utworzy listę i przypisze ją do bieżącego kanału otwartego. Nazwa listy będzie zgodna z nazwą kanału.
  • Listę odpowiedzi można skonfigurować: podłączyć ją do dowolnego kanału otwartego, edytować odpowiedzi i sekcje, skonfigurować uprawnienia dostępu.
  • Jeśli lista odpowiedzi nie jest już potrzebna, można ją usunąć.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo