Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Tagi UTM

Tagi UTM pomagają firmom oceniać skuteczność kampanii reklamowych w różnych źródłach ruchu.

Przykład: korzystanie z tagów UTM pomaga zrozumieć, która z Twoich witryn przyciąga więcej klientów, które słowo kluczowe spowodowało wyświetlenie reklamy i nie tylko.

Tag UTM to specjalny parametr w adresie strony internetowej. Na przykład:

https://www.example.com/page?utm_source=newsletter&utm_medium=mail&utm_campaign=my_campaign

Tagi UTM i ich wartości znajdują się po znaku zapytania:

  • utm_source - z którego źródła odwiedzający trafił na witrynę. Na przykład kampania e-mailowa lub usługi reklamowe;
  • utm_medium - rodzaj ruchu. Na przykład płatność za kliknięcie lub kampanię e-mailową;
  • utm_campaign - dowolna nazwa kampanii reklamowej.

Jak to działa?

Jako przykład utwórzmy prostą dwustronicową witrynę w Bitrix24. Na stronie głównej umieścimy blok z przyciskiem:

Czytaj więcej: Utwórz witrynę w Bitrix24.

Dodaj do przycisku link do strony z prostym formularzem CRM.

Czytaj więcej: Formularze internetowe CRM.

Skonfiguruj tagi UTM. Skopiuj adres strony z formularzem CRM.

Następnie dodaj do adresu potrzebne tagi UTM. W naszym przypadku link będzie wyglądał następująco:

https://lekcja.bitrix24.site/formularz/?utm_source=website&utm_medium=form&utm_campaign=guitar_course

Przejdź do strony z przyciskiem i wklej link z tagami UTM w ustawieniach przycisku:

Opublikuj strony witryny i sprawdź działanie tagów UTM. Kliknij przycisk na stronie głównej.

Następnie wypełnij i prześlij formularz.

Bitrix24 utworzy nowy lead i automatycznie doda tagi UTM do odpowiedniego pola.

Jeśli nie widzisz tego pola w formularzu leadu, musisz go dodać. Aby to zrobić, kliknij Wybierz pole> Parametry UTM.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Formularze CRM: Scenariusze sprzedaży Spersonalizowane formularze CRM Scenariusze pracy z formularzami CRM