Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Przegląd formularzy internetowych CRM

Formularz internetowy CRM to narzędzie do pozyskiwania informacji od klientów. Zwykle jest to ankieta, w której potencjalny klient może podać informacje o sobie, zamówić produkt lub zapisać się na usługę. Po wypełnieniu formularza przez klienta wszystkie dane zostaną zapisane w CRM.

Formularze internetowe CRM są dostępne we wszystkich planach Bitrix24. Liczba wypełnień formularzy CRM zależy od planu taryfowego.


Dlaczego są potrzebne formularze internetowe CRM

Bitrix24 ma kilka typów formularzy internetowych CRM. Możesz wybrać typ formularza CRM zgodnie ze swoimi potrzebami:

  • Informacje kontaktowe. Zbieraj dane kontaktowe od klientów: imię, nazwisko, numer telefonu, e-mail. Dane te trafią do CRM, a Twoi managerowie będą mogli skontaktować się z klientem i zaproponować mu produkt lub usługę.
  • Informacja zwrotna. Wyślij klientowi formularz informacji zwrotnej, aby uzyskać jego opinię na temat Twoich produktów i usług.
  • Oddzwonienie. Odwiedzający witrynę zostawiają numer telefonu do komunikacji, a menedżerowie oddzwaniają pod określony numer.
  • Zarejestruj się na wydarzenie. Za pomocą formularza CRM klienci mogą zapisywać się na wydarzenia. W polach formularza możesz wybrać usługę, czas oraz specjalistę.
  • Sprzedaż produktów i usług. Dzięki tym formularzom CRM klienci mogą wybrać potrzebny produkt, złożyć zamówienie i natychmiast za nie zapłacić.
  • Zamówienia z mediów społecznościowych. Uruchom kampanię reklamową w sieciach społecznościowych, a klienci uzupełnią informacje o sobie i automatycznie przejdą do Bitrix24.

Od czego zacząć

Utwórz formularz CRM. Do szybkiego tworzenia przygotowaliśmy kilka gotowych typów formularzy.

  • Czytaj więcej: Utwórz nowy formularz internetowy CRM.
  • Czytaj więcej: Scenariusze pracy z formularzami CRM.

  • Dostosuj projekt formularza CRM. Możesz ustawić dowolne tło dla swojego formularza, dostosować styl pól, wybrać czcionkę itd.

    Czytaj więcej: Projekt formularzy CRM.


    Umieść formularz na stronie internetowej. Formularz CRM można umieścić na dowolnej stronie. Nie ma znaczenia, czy został utworzony w Bitrix24, czy w innym CMS.

  • Czytaj więcej: Dodaj formularz CRM do strony internetowej.
  • Czytaj więcej: Osadź formularz CRM w witrynie, która nie została utworzona w Bitrix24.

  • Możesz tworzyć różne formularze CRM, które będą pełnić różne funkcje. Listę wszystkich utworzonych formularzy możesz zobaczyć w sekcji CRM> Dodatki> Formularze CRM.

    Czytaj więcej: Lista formularzy CRM.


    Czy te informacje były pomocne?
    Pomoc specjalisty ds. integracji
    To nie jest to, czego szukam
    Skomplikowany i niezrozumiały tekst
    Informacje są nieaktualne
    Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
    Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
    Przejdź do Bitrix24
    Nie masz konta? Utwórz za darmo