Podczas pracy z dużą ilością informacji w CRM ważne jest, aby szybko znaleźć i przefiltrować potrzebne elementy.
Jak działa wyszukiwanie w Bitrix24
Zacznij wpisywać nazwę elementu w pasku wyszukiwania, a Bitrix24 wyświetli wyniki wyszukiwania.
Wyszukiwanie po numerze telefonu komórkowego
Wpisz numer w pasku wyszukiwania, a filtr wyszuka elementy po numerze telefonu.
Wyszukiwanie według nazwy i adresu e-mail
Wpisz nazwę lub część nazwy w polu wyszukiwania, a Bitrix24 wyszuka elementy według nazwiska klienta i nazwiska osoby odpowiedzialnej.
Filtr uwzględnia również adresy e-mail.
Filtr wyszukuje nazwę według pierwszych liter w słowie lub jako oddzielne słowo.
Przykład: jeśli wpiszesz kow w polu wyszukiwania, Bitrix24 wyszuka nazwiska Kowalski i Kowal. Nie wyświetli nazwiska Makowska.
Jak działa filtr
Filtry są przeznaczone do wyszukiwania według określonych pól.
Jeśli nie wybrałeś wartości pól, pusty filtr domyślny pokaże wszystkie elementy.
Po wybraniu tego, co chcemy znaleźć, filtr pokaże pasujące elementy.
Filtr znajdzie elementy nawet według fragmentu słowa.
Filtruj według wypełnionych wartości
Teraz możesz łatwo znaleźć kontakty, w których pracownicy zapomnieli podać numer telefonu klienta lub nie ustalili terminu spotkania.
Opcja działa dla wszystkich typów pól, z wyjątkiem:
- plików;
- list;
- rezerwacji zasobów;
- różnych powiązań między elementami CRM.
Pola, dla których dostępny jest ten filtr, mają menu po prawej stronie. Kliknij menu i wybierz odpowiednią wartość.
Po wybraniu jednej z wartości zostanie ona wyświetlona w polu.
Pola kontaktów i firm w filtrze deali
Deale można filtrować według pól firm i kontaktów powiązanych z dealem.
Aby wybrać pola z kontaktów i firm, kliknij Dodaj pole> zaznacz przyciski Kontakt i Firma i wybierz potrzebne pole.