top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Otwarte kanały: ocena jakości

W Bitrix24 można skonfigurować ocenę jakości dla każdego otwartego kanału.

Opcja oceny jakości jest dostępna tylko dla abonentów komercyjnych planów Bitrix24.

W sekcji Otwarte kanały kliknij przycisk Lista > wybierz otwarcie kanału > kliknij przycisk Edytuj > włącz opcję Wyślij prośbę o ocenę przez klienta.

Istnieją dwa rodzaje wniosków o ocenę:

  1. Graficzny typ zapytań o ocenę jest używany w systemach Czat na żywo i Bitrix24.Network.
  2. Tekstowy typ zapytań o ocenę jest stosowany w innych kanałach komunikacyjnych.

Po tym, jak klient oceni rozmowę z pracownikiem, pracownik otrzyma odpowiednie powiadomienie:

Jeśli nie chcesz otrzymywać takich powiadomień, możesz je wyłączyć w ustawieniach.

Wyświetlanie ocen

Oceny można przeglądać w sekcji ze szczegółami statystyk otwartych kanałów.

Ocena kierownika

Kierownicy mogą również oceniać rozmowy. Tę ocenę również można przeglądać w sekcji ze szczegółami statystyk otwartych kanałów.

Kierownik może oceniać rozmowy tylko przy planach Bitrix24 Standard i Professional.

Są trzy miejsca, w których kierownik może oceniać rozmowy:

  1. Bezpośrednio w tabeli statystyk:
  2. W historii wiadomości:
  3. W oknie czatu:
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane