Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Otwarte kanały: ocena jakości

W Bitrix24 możesz skonfigurować ocenę jakości dla każdego otwartego kanału. Ocena jakości usług pomoże poprawić jakość usług i zwiększyć lojalność klientów.

Istnieją 2 rodzaje oceny jakości pracy konsultanta:

  • ocena przez klienta
  • ocena przez przełożonego
To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Jak włączyć ocenę jakości?

Przejdź do Centrum Kontaktowe> wybierz żądany otwarty kanał> kliknij Konfiguruj w ustawieniach otwartego kanału.

Przejdź do sekcji Ocena jakości> zaznacz opcję Poproś klienta, aby ocenił pracę konsultanta.


Ustawienia oceny jakości

Zaznacz następujące opcje, aby włączyć dodatkowe możliwości oceny jakości:

  • Poproś klienta, aby ocenił pracę konsultanta - zaznacz tę opcję, aby włączyć/wyłączyć możliwość oceny jakości.
  • Pozwól użytkownikowi ocenić trwającą rozmowę - ta opcja umożliwia przełożonemu ocenę czatu.
  • Zamknij sesję po otrzymaniu oceny od klienta - opcja zamyka czat po otrzymaniu oceny rozmowy od klienta.
  • Enable conversation rating time constraint (Włącz ograniczenie czasu oceniania czatu) - ta opcja wyłączy możliwość oceniania czatu po wybranym okresie.

Widoki formularzy oceniania jakości

Istnieją dwa widoki formularzy oceny jakości:

  1. Widok graficzny jest używany dla kanałów Czat na żywo i Bitrix24.Network.
  2. Możesz dostosować tekst prośby o ocenę w ustawieniach kanału otwartego:

    Po zakończeniu rozmowy klient zobaczy prośbę o ocenę pracy konsultanta:

  3. Widok tekstowy jest używany w komunikatorach zewnętrznych (Viber, Telegram, Facebook itd.).
  4. Możesz dostosować tekst prośby o ocenę w ustawieniach kanału otwartego:

    Po dokonaniu oceny przez klienta konsultant otrzyma powiadomienie:

Gdzie znaleźć oceny?

Aby sprawdzić ocenę pracy konsultantów, przejdź do Centrum Kontaktowe> Rozmowy.

Możesz wyeksportować plik z ocenami do Excel.

Ocena jakości usług przez przełożonego

Przełożeni mogą również oceniać czaty konsultantów.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Są trzy miejsca, w których przełożony może oceniać rozmowy:

  1. Na liście rozmów:
  2. W historii Wiadomości:
  3. W oknie czatu:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo