W Bitrix24 możesz skonfigurować ocenę jakości dla każdego otwartego kanału. Ocena jakości usług pomoże poprawić jakość usług i zwiększyć lojalność klientów.
Istnieją 2 rodzaje oceny jakości pracy konsultanta:
- ocena przez klienta
- ocena przez przełożonego
Jak włączyć ocenę jakości?
Przejdź do Centrum Kontaktowe> wybierz żądany otwarty kanał> kliknij Konfiguruj w ustawieniach otwartego kanału.
Przejdź do sekcji Ocena jakości> zaznacz opcję Poproś klienta, aby ocenił pracę konsultanta.
Ustawienia oceny jakości
Zaznacz następujące opcje, aby włączyć dodatkowe możliwości oceny jakości:
- Poproś klienta, aby ocenił pracę konsultanta - zaznacz tę opcję, aby włączyć/wyłączyć możliwość oceny jakości.
- Pozwól użytkownikowi ocenić trwającą rozmowę - ta opcja umożliwia przełożonemu ocenę czatu.
- Zamknij sesję po otrzymaniu oceny od klienta - opcja zamyka czat po otrzymaniu oceny rozmowy od klienta.
- Enable conversation rating time constraint (Włącz ograniczenie czasu oceniania czatu) - ta opcja wyłączy możliwość oceniania czatu po wybranym okresie.
Widoki formularzy oceniania jakości
Istnieją dwa widoki formularzy oceny jakości:
- Widok graficzny jest używany dla kanałów Czat na żywo i Bitrix24.Network.
- Widok tekstowy jest używany w komunikatorach zewnętrznych (Viber, Telegram, Facebook itd.).
Możesz dostosować tekst prośby o ocenę w ustawieniach kanału otwartego:
Po zakończeniu rozmowy klient zobaczy prośbę o ocenę pracy konsultanta:
Możesz dostosować tekst prośby o ocenę w ustawieniach kanału otwartego:
Po dokonaniu oceny przez klienta konsultant otrzyma powiadomienie:
Gdzie znaleźć oceny?
Aby sprawdzić ocenę pracy konsultantów, przejdź do Centrum Kontaktowe> Rozmowy.
Możesz wyeksportować plik z ocenami do Excel.
Ocena jakości usług przez przełożonego
Przełożeni mogą również oceniać czaty konsultantów.
Są trzy miejsca, w których przełożony może oceniać rozmowy:
- Na liście rozmów:
- W historii Wiadomości:
- W oknie czatu: