W Bitrix24 można skonfigurować ocenę jakości dla każdego otwartego kanału.
Opcja oceny jakości jest dostępna tylko dla abonentów komercyjnych planów Bitrix24.
W sekcji Otwarte kanały kliknij przycisk Lista > wybierz otwarcie kanału > kliknij przycisk Edytuj > włącz opcję Wyślij prośbę o ocenę przez klienta.
Istnieją dwa rodzaje wniosków o ocenę:
- Graficzny typ zapytań o ocenę jest używany w systemach Czat na żywo i Bitrix24.Network.
- Tekstowy typ zapytań o ocenę jest stosowany w innych kanałach komunikacyjnych.
Po tym, jak klient oceni rozmowę z pracownikiem, pracownik otrzyma odpowiednie powiadomienie:
Jeśli nie chcesz otrzymywać takich powiadomień, możesz je wyłączyć w ustawieniach.
Wyświetlanie ocen
Oceny można przeglądać w sekcji ze szczegółami statystyk otwartych kanałów.
Ocena kierownika
Kierownicy mogą również oceniać rozmowy. Tę ocenę również można przeglądać w sekcji ze szczegółami statystyk otwartych kanałów.
Kierownik może oceniać rozmowy tylko przy planach Bitrix24 Standard i Professional.
Są trzy miejsca, w których kierownik może oceniać rozmowy:
- Bezpośrednio w tabeli statystyk:
- W historii wiadomości:
- W oknie czatu: