Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Apple Messages for Business

Połącz swoje konto Apple Messages for Business z Bitrix24, aby przetwarzać wiadomości użytkowników urządzeń Apple wysyłane za pośrednictwem iMessage.

Aby połączyć Apple Messages for Business z Bitrix24, musisz utworzyć nowy zweryfikowany identyfikator Apple Messages for Business lub użyć istniejącego i wybrać Bitrix24 jako dostawcę.

Zarejestruj Apple Messages for Business

Przejdź do Centrum Kontaktowe> Apple Messages for Business.

Jeśli nie masz zweryfikowanego identyfikatora Apple Messages for Business, możesz go zarejestrować, klikając Połącz. Jeśli masz już identyfikator Apple Messages for Business, możesz połączyć się z Apple Messages for Business, klikając link konfiguruj ręcznie.

Po zalogowaniu się lub zarejestrowaniu identyfikatora Apple Business włącz usługę Business Accounts for Messages. Kliknij przycisk Add service> Done.

Kliknij Business Chat Accounts.

Kliknij Add new:

Przeczytaj i zaakceptuj warunki usługi. Na tej stronie zobaczysz również linki do pomocnych artykułów.

1. Business Chat Account

Podaj informacje o swojej firmie: adres, dane kontaktowe, rodzaj działalności.

Więcej
Podaj szczegółowe informacje o swojej firmie.

Wybierz typ konta czatu biznesowego: Commercial account.

Określ kontakty specjalisty technicznego, z którym będziesz się komunikować: Technical Contact.

Wskaż, jak działa Twoja firma: tylko online lub offline.

2. Brand Information Card

Utwórz nową markę, wybierz projekt powiadomień, określ godziny reakcji konsultanta na wiadomości w czacie.

Więcej

Wybierz markę dla tego konta czatu biznesowego lub dodaj nową markę.

Wypełnij wymagane pola: imię i nazwisko, telefon, kategorię swojej marki.

Wpisz dodatkowe informacje o marce: czas reakcji na wiadomość i numer telefonu.

Wybierz strefę czasową i określ godziny pracy swoich konsultantów.

3. Brand Identity

Ustaw kwadratowe i prostokątne logo.

Więcej
Prześlij kwadratowe logo do specjalnego obszaru. Po prawej stronie zobaczysz, jak będzie wyglądać logo w powiadomieniach push w ciemnym i jasnym trybie.

Min. rozmiar logo - 1024px x 1024px, kolorowe tło (nieprzezroczyste), PNG lub JPEG, max. rozmiar pliku 2 MB. Czytaj więcej w Dokumentacji Apple.

Następnie sprawdź, że twoje logo spełnia wymagania:

  1. Logo ma tło.
  2. Rozmiar logo pasuje do powiadomień.
  3. Logo jest czytelne w jasnym i ciemnym trybie.

Jeśli jedno z tych wymagań nie jest spełnione, kliknij Back, popraw logo zgodnie z wymaganiami i prześlij je ponownie:

Prześlij prostokątne logo w specjalnym obszarze. Po prawej stronie zobaczysz, jak będzie wyglądać logo w powiadomieniach push w ciemnym i jasnym trybie. Możesz także wybrać kolor tła w górnej części ekranu i kolor elementów nawigacyjnych.

Min. wysokość - 256px, maks. szerokość - 1706px, tło może być przezroczyste, PNG lub JPEG, max. rozmiar pliku - 2 MB. Czytaj więcej w Dokumentacji Apple.

Następnie sprawdź, że twoje logo spełnia wymagania:

  1. Logo jest czytelne.
  2. Logo całkowicie mieści się w górnej części ekranu..
  3. Logo na górze dobrze kontrastuje z tłem i elementami nawigacyjnymi.

4. Messaging Service Provider Configuration

Wybierz dostawcę usług, aby dostarczać wiadomości czatu.

Wybierz Bitrix24 jako dostawcę.

Sprawdź dane i wyślij je do weryfikacji

Upewnij się, że wszystkie podane dane są poprawne. Możesz edytować dane, klikając przycisk Edit. Następnie kliknij Send for review, aby wysłać swój identyfikator firmy do Apple w celu weryfikacji.

Uwaga! Przeglądanie i weryfikacja identyfikatora firmy jest wykonywane ręcznie przez pracowników Apple i może zająć trochę czasu. Bitrix24 nie może przyspieszyć tego procesu.

Podłącz Apple Messages for Business

Wynik weryfikacji możesz zobaczyć na swoim koncie Apple (status Active). Otrzymasz również wiadomość e-mail, która zostanie wysłana na konto Business ID. Jeśli wszystko jest w porządku, możesz połączyć Apple Messages for Business z Bitrix24. Wybierz konto czatu biznesowego Bitrix24.

W sekcji Messaging Service Provider kliknij Test your Messaging Service Provider connection, aby przetestować połączenie z Bitrix24:

Kliknij Connect:

Nastąpi przekierowanie do Bitrix24. Kliknij Połącz.

Możesz również skopiować zweryfikowany identyfikator czatu biznesowego, wkleić go za pomocą opcji skonfiguruj ręcznie i kliknąć przycisk Połącz.

To wszystko, kanał Apple Messages for Business został podłączony:

Testowanie jakości QA

Po weryfikacji konto Business Chat Account jest technicznie gotowe do pracy w trybie online.

Ponadto warunkiem wstępnym jest przejście testów QA - specjaliści Apple poinformują Cię o tym. Otrzymasz instrukcje dotyczące przygotowania do testowania i tworzenia scenariuszy Use Cases (Przypadków Użycia).

Musisz wypełnić i przesłać dokument scenariuszy Use Cases, aby potwierdzić gotowość do testów QA.

Po uzgodnieniu scenariuszy Use Cases otrzymasz harmonogram testów QA.

Na podstawie wyników pomyślnego przejścia testów QA, konto zostanie wyświetlone w statusie Online, a na adres konta Business ID zostanie również wysłany list:

Верификация Apple Business Chat ID

Jak to działa?

Klient klika widżet Bitrix24 na Twojej witrynie, i wybiera komunikację Apple Messages for Business.

Konsultant otrzymuje wiadomości w Komunikatorze Bitrix24 (wersja internetowa, aplikacja desktopowa lub mobilna).

Funkcje Apple Messages for Business:
  • Aby wysyłać wiadomości do Apple Messages for Business przez iMessage, potrzebne jest urządzenie Apple (iOS 11.3 i wyższy, macOS 10.13.4 i wyższy, watchOS 4.3 i wyższy).
  • Wszystkie wiadomości są wysyłane i dostarczane w czasie rzeczywistym.
  • Możesz wysyłać filmy, zdjęcia, pliki i płacić za pośrednictwem Apple Pay na czacie.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo