Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Centrum kontaktowe

W sekcji Centrum Kontaktowe możesz uzyskać dostęp do wszystkich kanałów komunikacyjnych dostępnych w Twoim Bitrix24: Poczta, Telefonia, Widżety witryn, Formularze CRM, Oddzwonienie i Otwarte Kanały.

Poczta

Tutaj możesz podłączyć swoją skrzynkę pocztową do Bitrix24 i CRM.

Jeśli masz już podłączoną skrzynkę pocztową, zostaniesz przekierowany na swoją osobistą skrzynkę Bitrix24.

Czytaj więcej: Poczta internetowa w Bitrix24.

Telefonia

Kliknij przycisk Telefonia, aby skonfigurować istniejące lub nowe połączenie.

Tutaj możesz:

Czytaj więcej: Przegląd Telefonii.

Śledzenie połączeń

Śledzenie Połączeń to narzędzie do śledzenia źródeł klientów, które pomaga ocenić, ile połączeń masz z każdego źródła (kanał marketingowy).

Czytaj więcej: Śledzenie Połączeń.

Widżet witryny

Możesz dodać do swojej witryny specjalny widżet, który będzie zbierał leady za pomocą otwartych kanałów i formularza CRM.

Czytaj więcej: Widżet witryny.

Formularz CRM

W tej sekcji możesz edytować lub tworzyć nowe formularze CRM.

Czytaj więcej: Przegląd formularzy internetowych CRM.

Facebook Lead Ads

W Bitrix24 możesz skonfigurować integrację z Facebook Lead Ads. Kiedy klient wypełni formularz na Facebooku, dane automatycznie trafią do sekcji Leady w Bitrix24.CRM.

Czytaj więcej: Integracja z Facebook Lead Ads.

Otwarte kanały

Możesz podłączyć do Bitrix24 następujące kanały komunikacyjne:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo