top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Centrum kontaktowe

W sekcji Centrum kontaktowe uzyskasz dostęp do wszystkich ustawień opcji komunikacji dostępnych w Bitrix24: poczta, telefonia, widżety witryny, formularze online, oddzwonienia i kanały otwarte.

Poczta

Tutaj możesz połączyć swoją skrzynkę pocztową z Bitrix24.

Jeśli masz już połączoną skrzynkę pocztową, zostaniesz przekierowany na swoją osobistą skrzynkę Bitrix24.

Więcej informacji znajdziesz w sekcji Poczta.

Telefonia

Kliknij przycisk Telefonia, aby skonfigurować istniejące połączenia lub nowe połączenie.

Dostępne są następujące opcje:

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w sekcji Telefonia.

Widget na stronę

Kontaktuj się z klientami, korzystając z wcześniej utworzonego widżetu na stronie lub utwórz nowy widżet.

Więcej informacji znajdziesz w artykule Widżet na stronę: czat, formularz na stronę i oddzwonienie.

Formularz na stronę

W tej sekcji możesz edytować lub tworzyć nowe formularze na stronę

Więcej informacji znajdziesz w artykule Konfiguracja formularza sieciowego CRM.

Oddzwanianie:

Tutaj możesz skonfigurować istniejący formularz oddzwonienia lub utworzyć nowy, aby połączyć go z widżetem na stronę. Formularz oddzwaniania są tworzone w taki sam sposób jak Formularze na stronę.

Więcej informacji znajdziesz w artykule Widżet na stronę: czat, formularz na stronę i oddzwonienie.

Facebook Lead Ads

Możesz użyć formularzy internetowych CRM dla Facebook Lead Ads. Gdy klient wypełni formularz na Facebooku, informacje zostaną automatycznie przesłane do Bitrix24 CRM i zostanie utworzony nowy lead.

Więcej informacji znajdziesz w artykule Integracja Facebook Lead Ads.

Otwarte kanały

Możesz podłączyć następujące otwarte kanały:

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane