Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Sposoby podłączenia skrzynek pocztowych do Bitrix24

W Bitrix24 możesz podłączyć skrzynkę pocztową na kilka sposobów.


Jak podłączyć pocztę w wersji przeglądarkowej oraz w aplikacji mobilnej Bitrix24

W aplikacji mobilnej otwórz dowolny formularz elementu CRM, który ma pocztę: deale, leady, kontakty, firmy, faktury, oferty.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Przejdź do sekcji Poczta w menu po lewej stronie. Kliknij adres e-mail i wybierz opcję Połącz nowe.

Wybierz usługę e-mail, którą chcesz połączyć z Bitrix24.

W formularzu CRM przejdź do tworzenia wiadomości e-mail. W polu Nadawca kliknij strzałkę i wybierz + Dodaj nadawcę.

Kliknij opcję Podłącz pocztę i wybierz usługę pocztową.


Możesz podłączyć skrzynkę pocztową na cztery sposoby:

  1. przez OAuth/XOAuth
  2. używając loginu i hasła do skrzynki pocztowej
  3. używając hasła aplikacji
  4. przez IMAP i serwer SMTP

Poniżej przeczytasz o tych sposobach podłączenia skrzynki pocztowej.


1. OAuth/XOAuth

Jest to autoryzacja, która umożliwia Bitrix24 dostęp do Twojej skrzynki pocztowej bez konieczności podawania nazwy użytkownika i hasła.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Wybierz usługę e-mail, z którą chcesz się połączyć. Kliknij Uwierzytelnienie.

Podłącz skrzynkę pocztową
Jak skonfigurować pocztę w Bitrix24

Zaloguj się do wybranej usługi i podłącz skrzynkę pocztową.

Zaloguj się na swój e-mail. Następnie skrzynka pocztowa zostanie dodana do listy nadawców w poczcie CRM.


2. Login i hasło do skrzynki pocztowej

Jest to sposób na podłączenie skrzynki pocztowej, gdy dajesz Bitrix24 dostęp do swojej poczty za pomocą loginu i hasła.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Wybierz usługę e-mail, z którą chcesz się połączyć. Kliknij Uwierzytelnienie.

Podłącz skrzynkę pocztową
Jak skonfigurować pocztę w Bitrix24

Wprowadź login i hasło do swojej skrzynki pocztowej. Następnie kliknij Połącz.

Wybierz usługę e-mail, z którą chcesz się połączyć. Wprowadź login i hasło do swojej skrzynki pocztowej. Zezwól Bitrix24 na dostęp do Twojej skrzynki pocztowej. Następnie poczta zostanie podłączona.


3. Hasła aplikacji

Hasło aplikacji to kod umożliwiający innej aplikacji dostęp do Twojego konta pocztowego. Hasło zapewni dostęp jedynie do Twojej skrzynki pocztowej, ale nie pozwoli Bitrix24 na otrzymywanie innych informacji z Twojego konta.

Sposób tworzenia hasła aplikacji w różnych usługach pocztowych opisano w instrukcjach:


4. IMAP i SMTP

Ten sposób jest odpowiedni do podłączenia skrzynek korporacyjnych.

Aby móc wysyłać i odbierać e-maile z poczty firmowej, uzupełnij informacje:

  • Adres serwera IMAP i SMTP.
  • Port to liczba od 1 do 65535.
  • E-mail - Twój firmowy adres e-mail, na przykład wiśniewska@mycompany.pl.
  • Hasło do aplikacji lub skrzynki pocztowej.
Informacje na temat korporacyjnych serwerów IMAP i SMTP oraz portów można uzyskać od administratora systemu lub dyrektora firmy.
Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Kliknij Poczta firmowa na liście usług pocztowych.

Wprowadź dane swojej firmowej poczty e-mail: adresy serwerów IMAP i SMTP, porty, adres e-mail i hasło. Kliknij Połącz.

Przejdź do tworzenia e-maila w formularzu CRM. Kliknij Podłącz pocztę i wybierz IMAP.

Wprowadź dane swojej firmowej poczty e-mail: adresy serwerów IMAP i SMTP, porty, adres e-mail i hasło. Kliknij Dalej.


W skrócie
  • W Bitrix24 możesz dodawać skrzynki pocztowe usuług Gmail, Outlook, iCloud, Office 365, Exchange, Yahoo!, Aol lub poczty korporacyjnej.
  • Teraz możesz podłączyć skrzynkę pocztową w mobilnym CRM. Otwórz dowolny formularz CRM, który ma pocztę: deale, leady, kontakty, firmy, faktury, oferty.
  • Możesz podłączyć skrzynkę pocztową na cztery sposoby: przez OAuth/XOAuth, używając loginu i hasła do skrzynki pocztowej lub hasła aplikacji, przez IMAP i serwer SMTP.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo