Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak skonfigurować pocztę w Bitrix24

Poczta internetowa Bitrix24 to narzędzie do komunikacji ze współpracownikami i klientami. Twórz foldery na e-maile, dodawaj podpisy i konfiguruj integrację z CRM. W tym artykule dowiesz się więcej o ustawieniach skrzynki pocztowej.

Kliknij przycisk koła zębatego ⚙️ w prawym górnym rogu i wybierz jedną z dostępnych opcji.


Czarna lista

W tej sekcji możesz dodać niechciane adresy e-mail do czarnej listy. Wiadomości przychodzące z tych adresów będą automatycznie trafiać do folderu ze spamem.

Kliknij Dodaj e-mail w prawym górnym rogu i podaj niechciane adresy e-mail.

Zaznacz opcję , a żaden użytkownik na Twoim koncie nie będzie otrzymywać wiadomości e-mail z podanych adresów.

Pamiętaj, że adres e-mail jest automatycznie dodawany do czarnej listy, jeśli:

  • Oznaczysz wiadomość e-mail z tego adresu jako spam
  • Ten adres jest niedostępny
  • Ten adres nie istnieje

Jeśli adres został przez pomyłkę umieszczony na czarnej liście, usuń go. W tym celu kliknij przycisk menu akcji obok adresu.


Kontakty

W sekcji Kontakty znajdziesz listę wszystkich adresów e-mail, z których wysyłano do Ciebie e-maile. Aby edytować lub usunąć kontakt, użyj menu akcji.

Użyj wyszukiwania i filtrów, aby znaleźć kontakt.

Aby ręcznie dodać kontakt, kliknij Dodaj e-mail i wpisz nazwę oraz adres e-mail.


Edytuj podpis

Możesz utworzyć podpis, który będzie automatycznie dodawany do Twoich wychodzących wiadomości e-mail. W tym celu kliknij Dodaj podpis.

Napisz tekst, który będzie wyświetlany w podpisie w e-mailach wychodzących. Połącz go z nadawcą lub konkretnym adresem, jeśli masz ich więcej.


Jak dodać obraz do podpisu

Aby dodać zdjęcie do podpisu, kliknij odpowiedni przycisk w menu.

Wklej link, podaj nazwę pliku i wymiary. Link do obrazu musi być dostępny poza Bitrix24.

Zapisz zmiany.

Pamiętaj, że adres URL obrazu musi być bezpośredni i publiczny. W przeciwnym razie obraz nie zostanie wyświetlony w wiadomości e-mail. Publiczne linki do obrazu z Bitrix24.Drive nie będą działać. Możesz umieścić obraz na swoim serwerze lub za pomocą odpowiedniej usługi hostingu obrazów.

Integracja CRM

Aby zapisywać e-maile klientów w CRM, włącz opcję Link do CRM. Zaznacz potrzebne ustawienia i skonfiguruj sposób dystrybucji leadów i kontaktów.
Więcej o integracji poczty z CRM

10 Leady i kontakty są rozdzielane pomiędzy pracowników w kolejności, w jakiej podane są ich nazwiska

Ustawienia skrzynki pocztowej

W tej sekcji możesz edytować wszystkie ustawienia określone podczas podłączania skrzynki pocztowej.

Skonfiguruj foldery do synchronizacji, klikając odpowiedni przycisk.

Domyślnie wiadomości e-mail są wysyłane za pośrednictwem serwerów Bitrix24, ale możesz także skonfigurować wysyłanie wiadomości e-mail za pośrednictwem serwera SMTP.
Używanie serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail

Pozwól innym pracownikom odbierać i odpowiadać na e-maile z Twojej skrzynki pocztowej. W sekcji Dostęp do skrzynki pocztowej określ pracowników, którym chcesz zapewnić dostęp do skrzynki pocztowej.


Otwórz e-mail

Z Bitrix24 możesz szybko przejść do zsynchronizowanej poczty. Aby to zrobić, kliknij przycisk Otwórz e-mail. Na przykład, jeśli zsynchronizowałeś pocztę Gmail, otworzy się ona w nowej karcie przeglądarki.


W skrócie
  • W ustawieniach poczty internetowej Bitrix24 możesz skonfigurować czarną listę, kontakty, podpisy i integrację z CRM.
  • Dodaj niechciane adresy do czarnej listy. Wiadomości e-mail z tych adresów będą trafiać do folderu ze spamem.
  • W sekcji Kontakty znajdziesz listę wszystkich adresów e-mail, z których wysyłano do Ciebie e-maile. Możesz także dodać kontakty ręcznie.
  • Utwórz podpis dla wychodzących wiadomości e-mail.
  • Zapisuj e-maile klientów w CRM. Zintegruj całą pocztę lub np. tylko pocztę przychodzącą.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo