top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Używanie serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail

Każdy użytkownik może wysyłać e-maile za pomocą serwera SMTP. Można to zrobić na dwa sposoby:

1. Skonfiguruj serwer SMTP podczas podłączenia skrzynki pocztowej

Możesz skonfigurować ustawienia serwera SMTP podczas integracji skrzynki pocztowej z Bitrix24.

2. Skonfiguruj serwer SMTP podczas wysyłania wiadomości e-mail z CRM

Każdy pracownik może skonfigurować wysyłanie e-maili przez serwer SMTP podczas wysyłania e-maili z CRM.

Kliknij Dodaj nadawcę w polu Od:

Kliknij opcję Podaj szczegóły serwera SMTP.

Wypełnij pola.

Upewnij się, że podano prawidłowe dane serwera SMTP. W przeciwnym razie wiadomości e-mail nie zostaną dostarczone.

Jeśli używasz wersji Bitrix24 Cloud, aby wysyłać e-maile przez SMTP, serwer musi obsługiwać SSL. Certyfikat SSL musi być ważny. Samopodpisany certyfikat SSL nie jest odpowiedni.

Ustawienia serwera SMTP

Opcja Dodaj nadawcę jest dostępna we wszystkich elementach CRM, a także w regułach automatyzacji i Marketingu CRM.

Uwaga!
  • Po skonfigurowaniu serwera SMTP wiadomości będą wysyłane przez serwery określonej usługi SMTP.
  • Ustawienia serwera SMTP są dostępne dla każdego użytkownika.
  • W przypadku tej opcji obowiązują limity adresów e-mail.
  • Serwery SMTP często mają własne limity i ograniczają masowe wysyłanie, a nawet mogą zablokować Twoje konto, jeśli te limity zostaną przekroczone.
  • Nie możesz skonfigurować dodatkowych nadawców za pośrednictwem własnego serwera SMTP w Bitrix24 On-Premise.
  • Nie używaj symboli # i ^ w hasłach, ponieważ może to spowodować problemy z pocztą wychodzącą podczas korzystania z niektórych usług SMTP.
Polecane artykuły:
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane