Każdy użytkownik może wysyłać e-maile za pomocą serwera SMTP. Można to zrobić na dwa sposoby:
1. Skonfiguruj serwer SMTP podczas podłączenia skrzynki pocztowej
Możesz skonfigurować ustawienia serwera SMTP podczas integracji skrzynki pocztowej z Bitrix24.
2. Skonfiguruj serwer SMTP podczas wysyłania wiadomości e-mail z CRM
Każdy pracownik może skonfigurować wysyłanie e-maili przez serwer SMTP podczas wysyłania e-maili z CRM.
Kliknij Dodaj nadawcę w polu Od:
Kliknij opcję Podaj szczegóły serwera SMTP.
Wypełnij pola.
Upewnij się, że podano prawidłowe dane serwera SMTP. W przeciwnym razie wiadomości e-mail nie zostaną dostarczone.
Jeśli używasz wersji Bitrix24 Cloud, aby wysyłać e-maile przez SMTP, serwer musi obsługiwać SSL. Certyfikat SSL musi być ważny. Samopodpisany certyfikat SSL nie jest odpowiedni.
Ustawienia serwera SMTP
Opcja Dodaj nadawcę jest dostępna we wszystkich elementach CRM, a także w regułach automatyzacji i Marketingu CRM.
Uwaga!
Polecane artykuły:
- Po skonfigurowaniu serwera SMTP wiadomości będą wysyłane przez serwery określonej usługi SMTP.
- Ustawienia serwera SMTP są dostępne dla każdego użytkownika.
- W przypadku tej opcji obowiązują limity adresów e-mail.
- Serwery SMTP często mają własne limity i ograniczają masowe wysyłanie, a nawet mogą zablokować Twoje konto, jeśli te limity zostaną przekroczone.
- Nie możesz skonfigurować dodatkowych nadawców za pośrednictwem własnego serwera SMTP w Bitrix24 On-Premise.
- Nie używaj symboli # i ^ w hasłach, ponieważ może to spowodować problemy z pocztą wychodzącą podczas korzystania z niektórych usług SMTP.