Opcja integracji ze skrzynką pocztową jest dostępna tylko dla subskrybentów planów komercyjnych.
Właściwości przechowywania poczty w Bitrix24
- Wiadomości e-mail i załączniki powiązane z zadaniami nie są usuwane z Bitrix24.
- Aktywności są tworzone z wiadomości e-mail połączonych z CRM. Działania zawierają historię wiadomości i załączniki. Po okresie przechowywania: 7, 30, 60 lub 90 dni (zależy od planu), wiadomości e-mail powiązane z CRM nie będą wyświetlane w sekcji Poczta.
- E-maile niepowiązane z zadaniami będą przechowywane w Bitrix24 przez ograniczony czas (w zależności od Twojego planu), a następnie zostaną usunięte.
- Wiadomości e-mail są usuwane tylko z poczty Bitrix24, nadal możesz uzyskać do nich dostęp na serwerze poczty internetowej.
- Jeśli Twój darmowy 15-dniowy okres próbny wygaśnie lub jeśli przejdziesz z planu komercyjnego na plan Free, synchronizacja poczty internetowej zostanie wyłączona. Wszystkie wiadomości e-mail niepowiązane z zadaniami zostaną usunięte.
Limity
- Liczba podłączonych skrzynek pocztowych na pracownika:
- Basic: 1;
- Standard: 5;
- Professional: 10;
- Enterprise : 10;
- Free (15-dniowy okres próbny): 10;
- Enterprise 250: 10 skrzynek
- Enterprise 500: 11 skrzynek
- Enterprise 1000: 12 skrzynek
- Liczba udostępnionych skrzynek pocztowych na konto:
- Basic: nieograniczone;
- Standard: nieograniczone;
- Professional: nieograniczone;
- Free (15-dniowy okres próbny): 3;
- Enterprise 250: nieograniczone;
- Enterprise 500: nieograniczone;
- Enterprise 1000: nieograniczone.
- Nowe e-maile niepowiązane z zadaniami lub e-maile powiązane z CRM będą przechowywane w Bitrix24 przez ograniczony czas (licząc od daty otrzymania). Po tym czasie wiadomości e-mail nie będą wyświetlane w sekcji Poczta.
- Okres przechowywania wszystkich e-maili:
- Basic: 7 dni;
- Standard: 30 dni;
- Professional: 90 dni;
- Free (15-dniowy okres próbny): 15 dni.
- Enterprise 250: 90 dni;
- Enterprise 500: 90 dni;
- Enterprise 1000: 90 dni.
- Maksymalny okres pobierania wiadomości e-mail po podłączeniu skrzynki pocztowej:
- Basic: 7 dni;
- Standard: 30 dni;
- Professional: 90 dni;
- Free (15-dniowy okres próbny): 15 dni;
- Enterprise 250: 90 dni;
- Enterprise 500: 90 dni;
- Enterprise 1000: 90 dni.
- Ograniczenie ilości wysyłanych e-maili (wiadomości e-mail z CRM, marketingu CRM, procesów biznesowych, reguł automatyzacji itp.):
- Basic: 10 000/miesiąc (tylko e-maile wysyłane z CRM);
- Standard: 50 000/miesiąc;
- Professional: 100 000/miesiąc;
- Free (15-dniowy okres próbny): –
- Enterprise 250: 250 000/miesiąc;
- Enterprise 500: 500 000/miesiąc;
- Enterprise 1000: 1 000 000/miesiąc.
- Wiadomości e-mail niepowiązane z zadaniami są usuwane tylko z Bitrix24, a nie z serwera poczty e-mail.
- Jeśli właściciel skrzynki pocztowej usunie wiadomość e-mail w Bitrix24, zostanie ona również usunięta z serwera poczty e-mail (trafi do folderu Kosz).
- Podczas usuwania zadań powiązane z nimi wiadomości e-mail zostaną również usunięte z Bitrix24 (w tym załączniki).
Aby udostępnić skrzynkę pocztową, skonfiguruj uprawnienia dostępu do tej skrzynki pocztowej. Czytaj więcej w artykule: Integracja skrzynki pocztowej.
Uwaga!