top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Limity poczty internetowej Bitrix24

Opcja integracji ze skrzynką pocztową jest dostępna tylko dla subskrybentów planów Start+, CRM+, Standard i Professional. Ta opcja jest niedostępna dla użytkowników planów Free i Project+. Czytaj więcej tutaj: Cennik.

Możliwości przechowywania poczty w Bitrix24

  • Wiadomości e-mail i załączniki powiązane z zadaniami nie są usuwane z Bitrix24.
  • Działania są tworzone z wiadomości e-mail połączonych z CRM. Działania zawierają historię wiadomości i załączniki. Po pewnym czasie (w zależności od Twojego planu, patrz poniżej) wiadomości e-mail powiązane z CRM nie będą wyświetlane w sekcji Poczta.
  • Zawsze możesz uzyskać dostęp do kopii wiadomości e-mail w sekcji CRM> Działania.
  • E-maile niepowiązane z zadaniami będą przechowywane w Bitrix24 przez ograniczony czas (w zależności od Twojego planu, patrz poniżej), a następnie zostaną usunięte.
  • Wiadomości e-mail są usuwane tylko z poczty Bitrix24, nadal możesz uzyskać do nich dostęp na serwerze poczty internetowej.
  • Jeśli Twój darmowy 30-dniowy okres próbny wygaśnie lub jeśli przejdziesz z planu komercyjnego na plan Free, synchronizacja poczty internetowej zostanie wyłączona. Wszystkie wiadomości e-mail niezwiązane z zadaniami zostaną usunięte.

Limity

  1. Liczba podłączonych skrzynek pocztowych na pracownika:
    • Start+: 1;
    • CRM+: 5;
    • Standard: 5;
    • Professional: 10;
    • Wersja demonstracyjna: 10.
  2. Dostęp do podłączonej skrzynki pocztowej dla innych użytkowników:
    • Start+: nieograniczony;
    • CRM+: nieograniczony;
    • Standard: nieograniczony;
    • Professional: nieograniczony;
    • Wersja demonstracyjna: 3.
    Aby udostępnić skrzynkę pocztową, skonfiguruj uprawnienia dostępu do tej skrzynki pocztowej. Сzytaj więcej w artykule: Integracja skrzynki pocztowej.
  3. Nowe e-maile niepowiązane z zadaniami lub e-maile powiązane z CRM będą przechowywane w Bitrix24 przez ograniczony czas (licząc od daty otrzymania). Po tym czasie nie będą wyświetlane w sekcji Poczta.
    • Start+: 30 days;
    • CRM+: 30 days;
    • Standard: 30 days;
    • Professional: 90 days;
    • Wersja demonstracyjna: 30 days.
  4. Maksymalny okres pobierania wiadomości e-mail po podłączeniu skrzynki pocztowej:
    • Start+: do 30 dni;
    • CRM+: do 30 dni;
    • Standard: do 30 dni;
    • Professional: do 90 dni;
    • Wersja demonstracyjna: do 30 dni.
  5. Ograniczenie ilości wysyłanych e-maili (wiadomości e-mail z CRM, marketingu CRM, procesów biznesowych, reguł automatyzacji itp.):
    • Free: 1000 (tylko e-maile z CRM);
    • Start+: 2000;
    • CRM+: 35 000;
    • Standard: 50 000;
    • Profesjonalne: 1 000 000;
    • Wersja demonstracyjna: niedostępne
    Uwaga!
    • Wiadomości e-mail niepowiązane z zadaniami są usuwane tylko z Bitrix24, a nie z serwera poczty e-mail.
    • Jeśli właściciel skrzynki pocztowej usunie wiadomość e-mail w Bitrix24, zostanie ona również usunięta z serwera poczty e-mail (trafi do folderu Kosz).
    • Ponieważ poczta internetowa nie jest dostępna dla użytkowników planów Free lub Project+, leady i deale nie będą tworzone z wiadomości e-mail.
    • Podczas usuwania zadań powiązane z nimi wiadomości e-mail zostaną również usunięte z Bitrix24 (w tym załączniki).

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane