Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak zwiększyć dzienny limit wysyłania e-maili

Aby chronić odbiorców wiadomości e-mail przed spamem, usługi pocztowe wprowadzają ograniczenia liczby wiadomości e-mail, które można dziennie wysłać z jednej skrzynki pocztowej. Jeśli wysyłasz dużo e-maili, które nie spełniają wymagań dotyczących mailingów, Twój limit może zostać obniżony.

Jeśli usługa pocztowa obniżyła limit, zobaczysz odpowiednie powiadomienie w Bitrix24.

Aby zwiększyć limit, musisz najpierw skontaktować się ze wsparciem usługi pocztowej i uzgodnić nowy limit, a następnie ustawić go w Bitrix24.

  1. Sprawdź wymagania usług pocztowych dotyczące limitów.
    Limity wysyłania i odbierania poczty Gmail
  2. Skontaktuj się ze wsparciem usługi pocztowej. Powiadom specjalistę wsparcia o problemie i uzgodnij nowy limit.
  3. Ustaw limit w Bitrix24. W Bitrix24 możesz ustawić limit wysyłania e-maili tylko dla poczty podłączonej w polu Dodaj nadawcę. Takie ustawienie jest niedostępne dla skrzynki pocztowej podłączonej w sekcji Poczta.
  4. Kliknij Dodaj nadawcę, wprowadź nowy adres i kliknij Odbierz kod.

    Wiadomość z kodem weryfikacyjnym zostanie wysłana na podany adres e-mail. Wpisz go w odpowiednim polu.

    Sprawdź folder ze spamem, jeśli nie otrzymasz wiadomości z kodem weryfikacyjnym.

    Następnie wybierz nowego nadawcę i kliknij przycisk ołówka (✏️), aby ustawić dzienny limit wiadomości e-mail.

    Rozwiń ustawienia, klikając pole Dane serwera SMPT > zaznacz pole Włącz ograniczenie liczby wiadomości dziennie > ustaw limit wiadomości.
    Używanie serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail


W skrócie
  • Aby chronić odbiorców wiadomości e-mail przed spamem, usługi pocztowe wprowadzają ograniczenia liczby wiadomości e-mail, które można dziennie wysłać z jednej skrzynki pocztowej. Jeśli wysyłasz dużo e-maili, które nie spełniają wymagań dotyczących mailingów, Twój limit może zostać obniżony.
  • Aby zwiększyć limit, zapoznaj się z warunkami wysyłania e-maili i skontaktuj się ze wsparciem usługi pocztowej.
  • W Bitrix24 możesz ustawić limit wysyłania e-maili tylko dla poczty podłączonej w polu Dodaj nadawcę.
  • Po zwiększeniu limitu po stronie usługi pocztowej należy go zmienić w Bitrix24.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo