Aby chronić odbiorców e-maili przed spamem, usługi pocztowe nakładają limity na liczbę wysyłanych wiadomości dziennie. Jeśli wysyłasz dużo e-maili, które nie spełniają wymagań nadawcy, limit może zostać obniżony. W takim przypadku otrzymasz powiadomienie w Bitrix24.
Aby zwiększyć limit, skontaktuj się ze wsparciem usługi pocztowej. Po uzgodnieniu nowego limitu dostosuj go w Bitrix24.
Sprawdź wymagania usługi pocztowej. Na przykład, tutaj znajdziesz zasady Gmaila.
Skontaktuj się ze wsparciem usługi pocztowej. Wyjaśnij swoją sytuację zespołowi wsparcia i uzgodnij nowy limit.
Ustaw limit w Bitrix24. Po zwiększeniu limitu przez usługę pocztową dostosuj go w Bitrix24.
- Przejdź do sekcji Poczta internetowa.
- Kliknij Ustawienia (⚙️) w prawym górnym rogu.
- Wybierz Ustawienia skrzynki pocztowej.
- Zaznacz pole obok Ustaw dzienny limit e-maili.
- Określ, ile e-maili może być wysyłanych dziennie z tej skrzynki pocztowej.
W skrócie
- Aby chronić odbiorców e-maili przed spamem, usługi pocztowe nakładają limity na liczbę wysyłanych wiadomości dziennie.
- Aby zwiększyć limit, zapoznaj się z wymaganiami usługi pocztowej i skontaktuj się z ich wsparciem.
- Po zwiększeniu limitu przez usługę pocztową dostosuj go w Bitrix24.