Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak śledzić kliknięcia linków w wiadomościach e-mail

Możesz śledzić kliknięcia linków przez klientów w wiadomościach e-mail wysyłanych z systemu CRM lub marketingowej kampanii e-mailowej.

Aby włączyć śledzenie kliknięć linków w wiadomościach e-mail, otwórz Ustawienia swojego konta Bitrix24.

Kliknij Other settings (Inne ustawienia) > Email messages (Wiadomości e-mail) > włącz opcję Track link clicks in outgoing email (Śledź kliknięcia linków w wychodzących wiadomościach e-mail).

Śledzenie kliknięć linków działa tylko wtedy, gdy ta opcja jest włączona.

Dlaczego ta opcja jest potrzebna. Skorzystaj z tej opcji, aby przeanalizować dane marketingowe i sprzedażowe: dowiedz się, które teksty i oferty najbardziej przyciągają Twoich klientów.


Sprzedaż w CRM. Po włączeniu opcji Śledzenia kliknięcia linków możesz zautomatyzować sprzedaż za pomocą wyzwalacza Śledź kliknięcia linku. Na przykład wysłałeś do klienta e-mail z ofertą zakupu produktu i linkiem do formularza zamówienia. Gdy klient kliknie link, deal zostanie przeniesiony do etapu, w którym ustawiono wyzwalacz.

Utwórz pięć etapów w CRM: Start > Kliknięcie linku > Zadzwoń do klienta > Faktura > Zakończ. Dodaj wyzwalacz do etapu Kliknięcie linku. Gdy klient kliknie link, deal zostanie przeniesiony na ten etap. Zobaczysz, że klient jest zainteresowany produktem i możesz do niego zadzwonić.

Możesz dodać wyzwalacz, klikając przycisk Automatyzacja.

Aby dodać wyzwalacz, kliknij przycisk +, wybierz opcję Komunikacja z klientem > Śledź kliknięcia linku.

Skonfiguruj wyzwalacz i kliknij Zapisz.
Twórz reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM


Marketing. Po włączeniu opcji Śledzenia kliknięcia linków przejdź do sekcji Marketing > Ustawienia.

Kliknij Więcej i zaznacz opcję Śledź odczyty wiadomości e-mail i kliknięcia linków.

Teraz możesz śledzić, ilu klientów kliknęło link w wiadomości e-mail.

Możesz przeglądać statystyki konwersji w sekcji Kampanie.


W skrócie
  • Możesz śledzić kliknięcia linków przez klientów w wiadomościach e-mail wysyłanych z systemu CRM lub marketingowej kampanii e-mailowej.
  • Opcja śledzenia kliknięcia linków dostępna jest w sekcjach CRM i Marketing.
  • Śledzenie kliknięć linków działa tylko wtedy, gdy ta opcja jest włączona.
  • Skorzystaj z opcji śledzenia kliknięć linków, aby przeanalizować dane marketingowe i sprzedażowe: dowiedz się, które teksty i oferty najbardziej przyciągają Twoich klientów.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo