Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Poczta internetowa w Bitrix24

Możesz przetwarzać wiadomości e-mail w Bitrix24 w sekcji Poczta.

Jeśli masz skrzynkę pocztową połączoną z Bitrix24, przejdziesz do listy wiadomości. W przeciwnym razie zostaniesz poproszony o podłączenie skrzynki pocztowej.

Czytaj więcej w artykule: Integracja skrzynki pocztowej.

Filtry i synchronizacja

Wiadomości można filtrować według daty, folderu, a nawet według statusu przeczytana/nieprzeczytana.

Jeśli w skrzynce pocztowej utworzono foldery niestandardowe, będą one również wyświetlane w Bitrix24.

Kliknij przycisk po lewej stronie, aby wyświetlić listę podłączonych skrzynek pocztowych lub podłączyć nową.

Jeśli masz kilka podłączonych skrzynek pocztowych, obok nazwy skrzynki pojawi się czerwony licznik wskazujący, że w skrzynce znajdują się nieprzeczytane wiadomości e-mail.

Aby odświeżyć listę wiadomości, kliknij przycisk Synchronizacja.

  • Poczta jest sprawdzana co 10 minut, jeśli właściciel skrzynki pocztowej jest online.
  • Poczta jest sprawdzana co 10 minut jeśli włączona jest opcja Kieruj wiadomości e-mail od istniejących klientów do odpowiedzialnych menedżerów CRM, a dowolny użytkownik zalogował się na konto.
  • Poczta jest sprawdzana raz dziennie, jeśli jakikolwiek użytkownik zalogował się do konta, a opcja Kieruj wiadomości e-mail od istniejących klientów do odpowiedzialnych menedżerów CRM jest wyłączona.
  • Poczta jest sprawdzana natychmiast po otwarciu sekcji Poczta.
  • Jeśli żaden z użytkowników konta nie jest online, poczta nie jest sprawdzana.
  • Pocztę można sprawdzić, klikając przycisk Synchronizacja.
  • Synchronizacja skrzynki pocztowej jest oparta na aktywności użytkownika na koncie Bitrix24. Oznacza to, że poczta jest sprawdzana, gdy użytkownik jest online i aktywnie pracuje w Bitrix24: odświeża strony, pracuje w aplikacji desktopowej i mobilnej.

    Zwinięta karta z kontem Bitrix24 w przeglądarce nie jest liczona jako aktywność użytkownika.

Jak wysłać wiadomość e-mail?

Kliknij przycisk Nowa wiadomość, aby napisać nowy e-mail.

Ustawienia skrzynki pocztowej i czarna lista

Kliknij przycisk koła zębatego, aby skonfigurować ustawienia skrzynki pocztowej, czarną listę i edytować podpis.

Ustawienia skrzynki pocztowej

Opis ustawień skrzynki pocztowej znajdziesz w artykule Integracja skrzynki pocztowej.

Omówmy ustawienia, które można skonfigurować dopiero po podłączeniu skrzynki pocztowej.

Możesz skonfigurować foldery do synchronizacji.

Zaznacz pola obok nazw folderów, które chcesz zsynchronizować, a następnie skonfiguruj ustawienia folderów.

Możesz odłączyć skrzynkę pocztową, klikając przycisk Wyłącz.

Czarna lista

W tej sekcji możesz dodać określone adresy lub całą domenę do czarnej listy. Wiadomości przychodzące z tych adresów będą automatycznie kierowane do spamu.

Nieistniejące lub błędne adresy są również umieszczane na czarnej liście.

Dodaj podpis

Możesz dodać podpis, który będzie automatycznie dodawany do wiadomości wychodzących. Kliknij przycisk koła zębatego> Edytuj podpis.

Następnie kliknij Dodaj podpis.

Jak przetwarzać pocztę?

Liczniki na górze listy wiadomości pokazują liczbę nieprzeczytanych wiadomości. Kliknij licznik, aby wyświetlić wszystkie nieprzeczytane wiadomości.

Nieprzeczytane wiadomości e-mail są wyróżnione pogrubioną czcionką i kolorem:

Możesz otworzyć wiadomość e-mail na 3 sposoby: kliknij nadawcę, kliknij temat wiadomości lub dwukrotnie kliknij wiadomość w dowolnym miejscu.

Utwórz zadanie lub dodaj wiadomość do CRM bezpośrednio z wiadomości e-mail.

Wiadomości e-mail są zaznaczane na liście jednym kliknięciem lub za pomocą pola wyboru:

Na liście wiadomości możesz wykonać następujące działania:

  • Otwórz
  • Przeczytano/Oznacz jako nieprzeczytane
  • Usuń
  • Oznacz jako spam
  • Przenieś do folderu
  • Utwórz zadanie
  • Zapisz do CRM
  • Dyskutuj w Aktualnościach

Ze względu na obciążenie kanałów dopuszczalne są opóźnienia 30-40 minut przy wysyłaniu wiadomości e-mail z CRM, Marketingu CRM, Poczty.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo