top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Poczta internetowa w Bitrix24

Możesz przetwarzać wiadomości e-mail w Bitrix24 w sekcji Poczta.

Ta opcja jest dostępna tylko dla subskrybentów planów Start+, CRM+, Standard i Professional.

Jeśli masz skrzynkę pocztową połączoną z Bitrix24, przejdziesz do listy wiadomości. W przeciwnym razie zostaniesz poproszony o podłączenie skrzynki pocztowej.

Czytaj więcej w artykule: Integracja skrzynki pocztowej.

Filtry i synchronizacja

Wiadomości można filtrować według daty, folderu, a nawet według statusu przeczytana/nieprzeczytana.

Jeśli w skrzynce pocztowej utworzono foldery niestandardowe, będą one również wyświetlane w Bitrix24.

Kliknij przycisk po prawej stronie paska wyszukiwania, aby wyświetlić listę podłączonych skrzynek pocztowych lub podłączyć nową.

Aby odświeżyć listę wiadomości, kliknij przycisk Synchronizacja.

  • Poczta jest sprawdzana co 10 minut, jeśli właściciel skrzynki pocztowej jest online.
  • Poczta jest sprawdzana co 10 minut jeśli włączona jest opcja Kieruj wiadomości e-mail od istniejących klientów do odpowiedzialnych menedżerów CRM, a dowolny użytkownik zalogował się na konto.
  • Poczta jest sprawdzana raz dziennie, jeśli jakikolwiek użytkownik zalogował się do konta, a opcja Kieruj wiadomości e-mail od istniejących klientów do odpowiedzialnych menedżerów CRM jest wyłączona.
  • Poczta jest sprawdzana natychmiast po otwarciu sekcji Poczta.
  • Jeśli żaden z użytkowników konta nie jest online, poczta nie jest sprawdzana.
  • Pocztę można sprawdzić, klikając przycisk Synchronizacja.

Ustawienia skrzynki pocztowej i czarna lista

Kliknij przycisk koła zębatego, aby skonfigurować ustawienia skrzynki pocztowej, czarną listę i edytować podpis.

Ustawienia skrzynki pocztowej

Opis ustawień skrzynki pocztowej znajdziesz w artykule Integracja skrzynki pocztowej.

Omówmy ustawienia, które można skonfigurować dopiero po podłączeniu skrzynki pocztowej.

Możesz skonfigurować foldery do synchronizacji.

Zaznacz pola obok nazw folderów, które chcesz zsynchronizować, a następnie skonfiguruj ustawienia folderów.

Możesz odłączyć skrzynkę pocztową, klikając przycisk Wyłącz.

Czarna lista

W tej sekcji możesz dodać określone adresy lub całą domenę do czarnej listy. Wiadomości przychodzące z tych adresów będą automatycznie kierowane do spamu.

Dodaj podpis

Możesz dodać podpis, który będzie automatycznie dodawany do wiadomości wychodzących. Kliknij przycisk koła zębatego> Edytuj podpis.

Następnie kliknij Dodaj podpis.

Jak wysłać wiadomość e-mail?

Kliknij Nowa wiadomość.

Dodaj odbiorcę, temat i tekst wiadomości, a następnie kliknij przycisk Wyślij.

Jak przetwarzać pocztę?

Liczniki na górze listy wiadomości pokazują liczbę nieprzeczytanych wiadomości. Kliknij licznik, aby wyświetlić wszystkie nieprzeczytane wiadomości.

Kliknij wiadomość, aby ją przeczytać.

Utwórz zadanie lub dodaj wiadomość do CRM za pomocą jednego kliknięcia.

Możesz odpowiedzieć, przesłać wiadomość dalej lub usunąć wiadomość.

Na liście wiadomości możesz wykonać następujące działania:

  • Otwórz
  • Przeczytano
  • Usuń
  • Zaznacz jako spam
  • Przenieś do folderu
  • Utwórz zadanie


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane