top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Integracja skrzynki pocztowej

Poczta e-mail to ważny sposób komunikacji z klientami. Poczta w Bitrix24 jest ściśle powiązana z innymi sekcjami - CRM, Zadaniami i Kalendarzem.

Pracuj z pocztą, twórz leady i zadania bezpośrednio w Bitrix24.

Jak to działa?

Aby podłączyć skrzynkę pocztową, przejdź do sekcji Poczta w lewym menu.

Bitrix24 zapewnia podłączenie głównych usług pocztowych:

Jeśli Twojego usługodawcy nie ma na liście, skonfiguruj połączenie za pośrednictwem protokołu IMAP.

Aby podłączyć skrzynkę pocztową za pośrednictwem protokołu IMAP, potrzebujesz ustawień poczty przychodzącej (serwer IMAP, port, nazwa użytkownika i hasło). Możesz znaleźć te ustawienia tutaj:

Podczas podłączenia skrzynki pocztowej za pośrednictwem protokołu IMAP upewnij się, że certyfikat SSL jest ważny. Samopodpisany certyfikat SSL nie jest odpowiedni. Obecność certyfikatu jest określana automatycznie.

Jeśli wybierzesz opcję Wyślij przez zewnętrzny SMTP, zobaczysz ustawienia poczty wychodzącej (serwer STMP, port, login). Czytaj więcej w artykule: Używanie serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail.

Na przykład podłączmy i skonfigurujmy skrzynkę pocztową Gmail.

Kliknij przycisk Uwierzytelnienie i zaloguj się na swoje konto Google.

Jeśli masz kilka kont, wybierz to konto, które potrzebujesz.

Zezwól Bitrix24 na dostęp do niezbędnych narzędzi.

Liczba podłączonych skrzynek pocztowych na pracownika zależy od planu Bitrix24.
  • Free: niedostępne
  • Start+: 1
  • Project+: niedostępne
  • Standard: 5
  • Professional: 10
  • CRM+: 5

Liczba ta nie obejmuje skrzynek pocztowych, które inni pracownicy mogą udostępniać temu użytkownikowi.

Ustawienia poczty

Podczas podłączenia skrzynki pocztowej zobaczysz stronę z ustawieniami:

Wybierz okres pobierania wiadomości e-mail: tydzień, miesiąc, 2 miesiące, 3 miesiące.

Pobieranie wiadomości e-mail za określony czas jest dostępne tylko dla subskrybentów planów komercyjnych. Czytaj więcej o limitach poczty w artykule: Limit poczty internetowej Bitrix24.

Możesz określić nazwę skrzynki pocztowej i nazwę nadawcy, klikając Edytuj więcej parametrów.

Bitrix24 obsługuje wysyłanie e-maili przez serwer SMTP. Podaj adres, port serwera SMTP, login i hasło.

Czytaj więcej: Używanie serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail.

Integracja z CRM

Aktywuj opcję Link do CRM, a wszystkie wiadomości będą trafiać do CRM.

Domyślnie Bitrix24 automatycznie tworzy nowy lead dla każdej nowej wiadomości przychodzącej i tworzy nowy kontakt dla każdej nowej wiadomości wychodzącej.

Wybierz okres, w którym chcesz przetwarzać wiadomości e-mail.

Możesz określić listę adresów, z których Bitrix24 będzie tworzył nowy lead dla każdej nowej wiadomości.

Kolejka leadów i kontaktów - określ pracowników, którzy będą pracować z nowymi leadami i kontaktami w CRM. Nowe leady i kontakty są dystrybuowane według określonych pracowników i nie ma znaczenia, czy pracownik jest online, czy nie.

Dostęp do skrzynki pocztowej

Określ pracowników, którzy będą mogli przetwarzać wiadomości w tej skrzynce pocztowej.

Domyślnie tylko użytkownik, który podłączył skrzynkę pocztową, będzie miał dostęp do zawartych w niej wiadomości.

Jak wyłączyć skrzynkę pocztową?

Kliknij przycisk koła zębatego> Ustawienia skrzynki pocztowej> kliknij Wyłącz.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane