Poczta e-mail to ważny sposób komunikacji z klientami. Poczta w Bitrix24 jest ściśle powiązana z innymi sekcjami - CRM, Zadaniami i Kalendarzem.
Pracuj z pocztą, twórz leady i zadania bezpośrednio w Bitrix24.
Jak to działa?
Aby podłączyć skrzynkę pocztową, przejdź do sekcji Poczta w lewym menu.
Bitrix24 zapewnia podłączenie głównych usług pocztowych:
Aby podłączyć skrzynkę pocztową za pośrednictwem protokołu IMAP, potrzebujesz ustawień poczty przychodzącej (serwer IMAP, port, nazwa użytkownika i hasło). Możesz znaleźć te ustawienia tutaj:
Jeśli wybierzesz opcję Wyślij przez zewnętrzny SMTP, zobaczysz ustawienia poczty wychodzącej (serwer STMP, port, login). Czytaj więcej w artykule: Używanie serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail.
Na przykład podłączmy i skonfigurujmy skrzynkę pocztową Gmail.
Kliknij przycisk Uwierzytelnienie i zaloguj się na swoje konto Google.
Jeśli masz kilka kont, wybierz to konto, które potrzebujesz.
Zezwól Bitrix24 na dostęp do niezbędnych narzędzi.
- Free: niedostępne
- Start+: 1
- Project+: niedostępne
- Standard: 5
- Professional: 10
- CRM+: 5
Liczba ta nie obejmuje skrzynek pocztowych, które inni pracownicy mogą udostępniać temu użytkownikowi.
Ustawienia poczty
Podczas podłączenia skrzynki pocztowej zobaczysz stronę z ustawieniami:
Wybierz okres pobierania wiadomości e-mail: tydzień, miesiąc, 2 miesiące, 3 miesiące.
Możesz określić nazwę skrzynki pocztowej i nazwę nadawcy, klikając Edytuj więcej parametrów.
Bitrix24 obsługuje wysyłanie e-maili przez serwer SMTP. Podaj adres, port serwera SMTP, login i hasło.
Integracja z CRM
Aktywuj opcję Link do CRM, a wszystkie wiadomości będą trafiać do CRM.
Domyślnie Bitrix24 automatycznie tworzy nowy lead dla każdej nowej wiadomości przychodzącej i tworzy nowy kontakt dla każdej nowej wiadomości wychodzącej.
Wybierz okres, w którym chcesz przetwarzać wiadomości e-mail.
Możesz określić listę adresów, z których Bitrix24 będzie tworzył nowy lead dla każdej nowej wiadomości.
Kolejka leadów i kontaktów - określ pracowników, którzy będą pracować z nowymi leadami i kontaktami w CRM. Nowe leady i kontakty są dystrybuowane według określonych pracowników i nie ma znaczenia, czy pracownik jest online, czy nie.