Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Podłącz skrzynkę pocztową

Poczta Bitrix24 jest ściśle powiązana z innymi narzędziami: CRM, Zadaniami i Kalendarzem. Możesz pracować z e-mailami, tworzyć leady za pomocą jednego kliknięcia i konfigurować zadania bezpośrednio na swoim koncie Bitrix24.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych. Dowiedz się więcej: Cennik Bitrix24 Cloud.

Połącz skrzynkę pocztową

W menu głównym znajdź sekcję Poczta. W Bitrix24 możesz dodać skrzynkę pocztową dowolnego z najpopularniejszych dostawców poczty.

Jeśli Twojego dostawcy poczty e-mail nie ma na liście, skonfiguruj połączenie za pomocą protokołu IMAP.

Ustawienia IMAP

Podczas konfigurowania połączenia IMAP określ adres i port serwera IMAP. Znajdziesz te ustawienia tutaj:

Podczas podłączenia skrzynki pocztowej za pośrednictwem protokołu IMAP upewnij się, że certyfikat SSL jest ważny. Samopodpisany certyfikat SSL nie jest odpowiedni. Obecność certyfikatu jest określana automatycznie.

Podłącz konto Gmail

Na przykład podłączmy i skonfigurujmy skrzynkę pocztową Gmail.

Wybierz ikonę Gmail> kliknij przycisk Uwierzytelnienie i zaloguj się na swoje konto Google.

Zezwól Bitrix24 na dostęp do niezbędnych funkcji.

Gotowe, skrzynka pocztowa jest podłączona.

Liczba podłączonych skrzynek pocztowych na pracownika zależy od planu Bitrix24.

Ta liczba nie obejmuje skrzynek pocztowych, które inni pracownicy mogą udostępnić temu użytkownikowi.


Ustawienia poczty

Po podłączeniu skrzynki pocztowej zobaczysz stronę z ustawieniami:

Wybierz okres pobierania wiadomości e-mail: tydzień, miesiąc, 2 miesiące, 3 miesiące.

Czytaj więcej: Limity poczty internetowej Bitrix24.

W razie potrzeby możesz ustawić nazwę skrzynki pocztowej i nazwę nadawcy w sekcji Edytuj więcej parametrów:

Bitrix24 obsługuje wysyłanie wychodzących wiadomości e-mail przez zewnętrzny serwer SMTP. W takim przypadku należy podać adres serwera, login i hasło. Te ustawienia mogą się różnić w zależności od dostawcy.

Czytaj więcej: Używanie serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail.

Integracja z CRM

Jeśli chcesz, aby wszystkie wiadomości e-mail były automatycznie integrowane z Bitrix24.CRM, zaznacz pole Link do CRM.

Wybierz elementy CRM i okres przetwarzania wiadomości. Domyślnie przychodzące wiadomości będą konwertowane na leady, a wychodzące e-maile na kontakty.

Możesz określić listę adresów, z których Bitrix24 będzie tworzył nowy lead dla każdej przychodzącej wiadomości e-mail.

W polu Lead i kolejka dystrybucji kontaktów określ pracowników, którzy będą pracować z klientami w Bitrix24.CRM. Wszystkie nowe leady z przychodzących wiadomości e-mail zostaną równo podzielone między osoby odpowiedzialne w kolejności pokazanej tutaj:

Aby skonfigurować integrację z CRM, właściciel skrzynki pocztowej musi mieć dostęp do CRM.

Dostęp do skrzynki pocztowej

W tym bloku możesz wybierać pracowników, którzy będą mogli przetwarzać wiadomości e-mail: czytać, pisać, usuwać.

Liczba udostępnionych skrzynek pocztowych na portal zależy również od planu Bitrix24.

Po skonfigurowaniu skrzynki pocztowej kliknij Połącz.


Jak ustawić adres nadawcy

Wysyłając e-maile z Bitrix24, klienci otrzymują te e-maile z adresu noreply@your_account_address. Jeśli jednak klient odpowie na tego e-maila, adres odbiorcy zostanie zastąpiony poprawnym, a wiadomość zostanie wysłana do właściwego odbiorcy.

Przykład: Pracownik Jan Kowalski połączył skrzynkę pocztową jankowalski@mail.tld ze swoim kontem Bitrix24 company.bitrix24.tld. Następnie wysłał e-mail do klienta. Klient otrzyma wiadomość e-mail od nadawcy noreply@company.bitrix24.tld. Jednak jeśli klient odpowie na ten e-mail, odpowiedź zostanie wysłana na właściwy adres: jankowalski@mail.tld.

Jeśli chcesz, aby klient otrzymywał wiadomość e-mail z poprawnym adresem, musisz skonfigurować wysyłanie wiadomości przez zewnętrzny serwer SMTP.

Czytaj więcej: Poczta internetowa w Bitrix24.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo