Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Poczta internetowa w aplikacji mobilnej

W Bitrix24 możesz komunikować się ze swoimi klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej bezpośrednio z mobilnego CRM. Cała historia korespondencji zostanie zapisana w formularzu elementu CRM.


E-mail w mobilnym CRM: ważne funkcje

Obecnie możesz podłączyć skrzynkę pocztową tylko w internetowej wersji Bitrix24. Czytaj więcej: Podłącz skrzynkę pocztową.

W mobilnym CRM możesz korzystać z głównych scenariuszy pracy z pocztą: czytać, wysyłać, przekierowywać wiadomości e-mail, dołączać pliki, a także odłączać pocztę od CRM i dodawać wiadomości do spamu.

W aplikacji mobilnej Bitrix24 wyświetlane są tylko e-maile powiązane z CRM.

Jak utworzyć wiadomość e-mail

Otwórz formularz elementu CRM> przejdź do sekcji Szczegóły lub Oś czasu. Możesz utworzyć wiadomość e-mail na dwa sposoby:

  • Kliknij przycisk kanały komunikacji i wybierz potrzebny adres e-mail.
  • Kliknij + i wybierz wiadomość e-mail.

Otworzy się okno, w którym możesz utworzyć nową wiadomość.

  • Określ temat i wprowadź tekst wiadomości.
  • Dotknij Więcej, aby określić dodatkowy adres e-mail i wysłać kopię wiadomości.
  • Dołącz pliki, klikając ikonę spinacza.

Gdy wszystko będzie gotowe, kliknij Wyślij.

Na osi czasu zobaczysz wysłaną wychodzącą wiadomość e-mail. Możesz otworzyć lub zaplanować aktywność w harmonogramie.


Działania z przychodzącą pocztą e-mail

Na osi czasu w formularzu elementu CRM możesz wykonywać różne działania z przychodzącymi wiadomościami e-mail:

  • wyświetl i otwórz wiadomość e-mail;
  • zaplanuj aktywność;
  • oznacz wiadomość e-mail jako przeczytaną.

Po otwarciu przychodzącej wiadomości e-mail możesz odpowiedzieć, odpowiedzieć wszystkim lub przekierować wiadomość e-mail dalej.

Klikając Menu, będziesz mógł wykluczyć e-mail z CRM, oznaczyć go jako spam lub usunąć.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo