top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Rodzaje Kampanii

Po wybraniu grupy klientów i utworzeniu nowego segmentu musisz wybrać odpowiedni kanał komunikacji.

W tym celu Marketing CRM oferuje pełny zestaw narzędzi do pracy z klientami.

Uwaga: CRM Marketing jest dostępny tylko dla subskrybentów planów CRM+, Standard i Professional. Czytaj więcej na stronie: Cennik Bitrix24 Cloud.

Kampania e-mailowa

Wiadomości e-mail stanowią najbardziej rozpowszechniony sposób komunikacji z klientami. Możesz użyć jednego ze standardowych szablonów Marketingu CRM dla kampanii e-mailowych. Możesz także edytować istniejące szablony lub tworzyć własne w sekcji Moje szablony:

Reklamy

Reklama stanowi przydatne narzędzie do tworzenia i promocji osobistych ofert na wszystkich głównych platformach: Google AdWords i Facebook.

Nie zapomnij skonfigurować kampanii reklamowej i grupy docelowej wraz z wyżej wymienionymi usługami.

Rozgłaszanie dźwiękowe

Bitrix24 pozwala na automatyczne nawiązywanie połączeń z klientami - system automatycznie przekształca wprowadzony tekst na głos i wywołuje żądany numer telefonu. Na przykład: możesz użyć automatycznego połączenia (robocall), aby poinformować klienta o spotkaniu w biurze.

Przed wykonaniem połączenia należy skonfigurować Telefonię - wypożycz numer telefonu lub podłącz centralę PBX przez złącze SIP. Pamiętaj, że można wykonać tylko pięć połączeń jednocześnie. Reszta połączeń zostanie wykonana po zakończeniu bieżących połączeń.

Komunikatory

Sieci społecznościowe stanowią kolejny sposób na dotarcie do grupy docelowej. Jeśli masz podłączone Otwarte kanały - możesz korzystać z kampanii Marketingu CRM we wszystkich rodzajach komunikatorów, tj. Viber, Telegram, Facebook, Instagram itp.

Działa to w następujący sposób: tekst wiadomości zostanie wysłany do klienta na czacie. Jeśli klient odpowie - otrzymasz powiadomienie o nowej wiadomości w Otwartym kanale.

Kampanie SMS

Kolejnym sposobem na skontaktowanie się z klientem jest wysłanie wiadomości SMS. Przygotuj krótką wiadomość z informacjami o zniżkach i promocjach, wybierz wymagany segment, a system automatycznie wyśle SMS.

Dla każdej kampanii SMS należy najpierw skonfigurować integrację z usługą przesyłania wiadomości. Pamiętaj, że liczba wiadomości, które możesz wysyłać dziennie, zależy od dostawcy usług SMS. Aktualny limit możesz sprawdzić tutaj CRM Marketing> Ustawienia> SMS.

Każdy typ kampanii marketingowej w Bitrix24 można uruchomić testowo na podany numer telefonu lub adres. Dzięki temu zobaczysz i usłyszysz wiadomość, którą otrzymają Twoi klienci.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane