Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wysyłaj działania klientów do Facebooka

Dodaliśmy nowe narzędzie Wyślij działania klientów do pracy z grupami docelowymi na Facebooku. Za pomocą tego narzędzia możesz:

  • Wysyłać działania klientów z CRM bezpośrednio do Facebooka;
  • Tworzyć grupy docelowe z elementów CRM;
  • Wyświetlać reklamy osobom, którzy wcześniej kontaktowali się z Twoją firmą, ale nie zostali klientami.

Na przykład, możesz zbierać dane z formularzy CRM, lejków deali i przesyłać je do Facebooka. Następnie możesz utworzyć grupę docelową na Facebooku i rozpocząć kampanię reklamową właśnie dla tych klientów.

Czytaj więcej: Zdarzenia automatyczne.

Jak to działa?

Zasada działania jest podobna do Piksela Facebooka. Jednak w przeciwieństwie do piksela możesz zbierać informacje o leadach, dealach, wypełnionych formularzach CRM i płatnościach występujących w Twoim CRM.

Otwórz sekcję Marketing CRM> Wyślij działania klientów.

Wybierz, skąd chcesz wysyłać informacje o klientach.

  • Deale
  • Formularze CRM
  • Płatność CRM
  • Leady

Następnie podłącz swoje konto reklamowe.

Deale

Możesz wybrać wymagane lejki sprzedażowe w dealach.

Formularze CRM

Możesz wybrać formularz kontaktowy, który będzie wysyłać dane do Facebooka.

Płatność CRM

Wybiera użytkowników, którzy zapłacili za zamówienie i filtruje segmenty według kwoty zakupu.

Leady

Umożliwia przeniesienie wszystkich danych użytkowników z leadów.

Twórz grupy docelowe na Facebooku

Wszystkie dane klientów są gromadzone na koncie reklamowym Facebook Ads Manager. Aby utworzyć grupę odbiorców, przejdź do sekcji Odbiorcy> Utwórz grupę odbiorców i wybierz odpowiedni typ.

Wybierz Witrynę jako źródło.

Wybierz piksel powiązany z Twoim kontem.

W sekcji From your events wybierz potrzebne dane.

Określ, przez ile dni informacje o kliencie powinny być przechowywane publicznie.

Możesz także dostosować ustawienia odbiorców, korzystając z opcji Uwzględnij więcej osób i Wyklucz osoby.

Przykład: możesz połączyć klientów z różnych etapów lejka sprzedażowego.

Następnie podaj nazwę, opis i kliknij Utwórz grupę odbiorców.

Następnie odbiorcy pojawią się na Twoim koncie i możesz zacząć tworzyć reklamy.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak śledzić kliknięcia linków w wiadomościach e-mail Marketing CRM: Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie Rodzaje Kampanii Podobni odbiorcy lookalike w Marketingu CRM Jak uniknąć wysyłania wiadomości na nieprawidłowe lub nieistniejące adresy e-mail Reklamy na Facebooku i Instagramie w Marketingu CRM Skonfiguruj spersonalizowaną kampanię e-mailową Jak poprawnie uruchomić kampanie e-mailowe Weryfikacja portalu w celu uruchomienia kampanii e-mailowych i tworzenia formularzy CRM