Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Utwórz nowy szablon kampanii marketingowej

Możesz utworzyć nowy szablon w sekcji Marketing CRM> Moje szablony> Utwórz szablon:

Tutaj możesz wybrać jeden z dostępnych szablonów do edycji (jeśli potrzebujesz pustego szablonu, usuń zawartość szablonu i dostosuj go według własnego uznania). Użyj sekcji Bloki i Projekt, aby dostosować swój szablon. Dodaj bloki do szablonu, przeciągając blok do sekcji szablonu.

Zapisz niestandardowy szablon. Znajdziesz go pod standardowymi szablonami Bitrix24: przejdź do sekcji Start> Kampania e-mailowa:

Przewiń w dół do sekcji Moje szablony, aby znaleźć szablon niestandardowy:

Kliknij szablon, aby go otworzyć. Wybierz segment odbiorców i kliknij Zapisz:

Twoja kampania jest gotowa! Możesz uruchomić kampanię od razu lub później:

Przejdź do sekcji Marketing CRM> Kampanie, gdzie znajdziesz główne narzędzia kampanii:

  • Działania (opcja Wyślij)
  • Status (informacja, czy kampania jest gotowa do wysłania, czy została wysłana)
  • Statystyki (otwórz statystyki kampanii, aby zobaczyć szczegóły).

Statystyki

Kliknij opcję Kampanie> wybierz kampanię> kliknij Statystyki, aby wyświetlić statystyki kampanii e-mailowej: ile e-maili zostało wysłanych, wyświetlonych itp.

Skuteczność kampanii e-mailowej to liczba "kliknięć" podzielona przez "wyświetlenia" i pomnożona przez 100%. Na przykład wiadomość e-mail została wyświetlona przez 100 osób, ale tylko 10 z nich kliknęło link w tej wiadomości. W tym przypadku skuteczność kampanii e-mailowej wynosi 10%.

Możesz także wyświetlić Mapę kliknięć. Przedstawia ona, ile razy kliknięto każdy link w wiadomości e-mail.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Reklamy na Facebooku i Instagramie w Marketingu CRM Marketing CRM: Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie Skonfiguruj spersonalizowaną kampanię e-mailową Jak poprawnie uruchomić kampanie e-mailowe Śledzenie przeczytania e-maili i Zgoda na otrzymywanie newsletterów Błędy podczas uruchomienia kampanii e-mailowej: przyczyny i rozwiązania Jak śledzić kliknięcia linków w wiadomościach e-mail Rodzaje Kampanii Jak utworzyć kampanię e-mailową Jak uniknąć wysyłania wiadomości na nieprawidłowe lub nieistniejące adresy e-mail