top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Utwórz nowy szablon kampanii marketingowej

Możesz utworzyć nowy szablon w sekcji Marketing CRM> Moje szablony> Utwórz szablon:

Tutaj możesz wybrać jeden z dostępnych szablonów do edycji (jeśli potrzebujesz pustego szablonu, usuń zawartość szablonu i dostosuj go według własnego uznania). Użyj sekcji Bloki i Projekt, aby dostosować swój szablon. Dodaj bloki do szablonu, przeciągając blok do sekcji szablonu.

Zapisz niestandardowy szablon. Znajdziesz go pod standardowymi szablonami Bitrix24: przejdź do sekcji Start> Kampania e-mailowa:

Przewiń w dół do sekcji Moje szablony, aby znaleźć szablon niestandardowy:

Kliknij szablon, aby go otworzyć. Wybierz segment odbiorców i kliknij Zapisz:

Twoja kampania jest gotowa! Możesz uruchomić kampanię od razu lub później:

Przejdź do sekcji Marketing CRM> Kampanie, gdzie znajdziesz główne narzędzia kampanii:

  • Działania (opcja Wyślij)
  • Status (informacja, czy kampania jest gotowa do wysłania, czy została wysłana)
  • Statystyki (otwórz statystyki kampanii, aby zobaczyć szczegóły).

Statystyki

Kliknij opcję Kampanie> wybierz kampanię> kliknij Statystyki, aby wyświetlić statystyki kampanii e-mailowej: ile e-maili zostało wysłanych, wyświetlonych itp.

Skuteczność kampanii e-mailowej to liczba "kliknięć" podzielona przez "wyświetlenia" i pomnożona przez 100%. Na przykład wiadomość e-mail została wyświetlona przez 100 osób, ale tylko 10 z nich kliknęło link w tej wiadomości. W tym przypadku skuteczność kampanii e-mailowej wynosi 10%.

Możesz także wyświetlić Mapę kliknięć. Przedstawia ona, ile razy kliknięto każdy link w wiadomości e-mail.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane