top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Jak uniknąć wysyłania wiadomości na nieprawidłowe lub nieistniejące adresy e-mail

Klienci mogą nie otrzymywać wiadomości e-mail z różnych powodów. Jednym z najbardziej popularnych powodów jest to, że adres e-mail podany przez klienta jest nieprawidłowy. Takie wiadomości e-mail są uważane za "błędne".

Jeśli masz zbyt wiele błędnych e-maili, dzienny limit nie zostanie zwiększony.

Czytaj więcej na temat limitów wychodzących wiadomości e-mail w artykule: Limit wychodzących wiadomości e-mail

Jak uniknąć otrzymania statusu "błędu"

Upewnij się, że status "błędu" nie jest spowodowany błędem serwera pocztowego.

Na przykład utworzyłeś kampanię e-mailową. W statystykach kampanii widać, że niektóre wiadomości e-mail są uznawane za błędy. Ponieważ wpływa to na Twój dzienny limit, musisz uzyskać listę tych adresów e-mail i dodać je do listy wyjątków podczas tworzenia następnej kampanii e-mailowej.

Kliknij liczbę "błędów" w sekcji statystyk kampanii e-mailowej.

Aby uzyskać listę odbiorców ze statusem "błąd", kliknij przycisk koła zębatego> Eksportuj dane.

Otwórz plik i skopiuj listę adresów e-mail.

Istnieją dwie opcje dodania tych adresów e-mail do wykluczeń:

1) Dodaj adresy e-mail do Czarnej listy

Kliknij Marketing CRM> Czarna lista> Dodaj do listy> wklej adresy e-mail> kliknij Import.

2) Utwórz segment specjalny

Kliknij Marketing CRM> Segmenty> Utwórz segment> kliknij przycisk Dodaj w polu Niestandardowa lista odbiorców.

Wklej listę adresów e-mail i kliknij Import.

Zapisz nowy segment.

Podczas tworzenia nowej kampanii e-mail kliknij Wykluczenia> Wybierz segment.

Wybierz utworzony segment i kliknij Zapisz.

Teraz wiadomości określone na liście wykluczeń lub czarnej liście nie będą wysyłane na adresy e-mail. Nie będziesz już więcej otrzymywać błędnych statusów od tych odbiorców.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane