Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak uniknąć wysyłania wiadomości na nieprawidłowe lub nieistniejące adresy e-mail

Klienci mogą nie otrzymywać wiadomości e-mail z różnych powodów. Jednym z najbardziej popularnych powodów jest to, że adres e-mail podany przez klienta jest nieprawidłowy. Takie wiadomości e-mail są uważane za "błędne".

Jeśli masz zbyt wiele błędnych e-maili, dzienny limit nie zostanie zwiększony.

Czytaj więcej na temat limitów wychodzących wiadomości e-mail w artykule: Limit wychodzących wiadomości e-mail

Jak uniknąć otrzymania statusu "błędu"

Upewnij się, że status "błędu" nie jest spowodowany błędem serwera pocztowego.

Na przykład utworzyłeś kampanię e-mailową. W statystykach kampanii widać, że niektóre wiadomości e-mail są uznawane za błędy. Ponieważ wpływa to na Twój dzienny limit, musisz uzyskać listę tych adresów e-mail i dodać je do listy wyjątków podczas tworzenia następnej kampanii e-mailowej.

Kliknij liczbę "błędów" w sekcji statystyk kampanii e-mailowej.

Aby uzyskać listę odbiorców ze statusem "błąd", kliknij przycisk koła zębatego> Eksportuj dane.

Otwórz plik i skopiuj listę adresów e-mail.

Istnieją dwie opcje dodania tych adresów e-mail do wykluczeń:

1) Dodaj adresy e-mail do Czarnej listy

Kliknij Marketing CRM> Czarna lista> Dodaj do listy> wklej adresy e-mail> kliknij Import.

2) Utwórz segment specjalny

Kliknij Marketing CRM> Segmenty> Utwórz segment> kliknij przycisk Dodaj w polu Niestandardowa lista odbiorców.

Wklej listę adresów e-mail i kliknij Import.

Zapisz nowy segment.

Podczas tworzenia nowej kampanii e-mail kliknij Wykluczenia> Wybierz segment.

Wybierz utworzony segment i kliknij Zapisz.

Teraz wiadomości określone na liście wykluczeń lub czarnej liście nie będą wysyłane na adresy e-mail. Nie będziesz już więcej otrzymywać błędnych statusów od tych odbiorców.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo