Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Uwaga! Microsoft Office365 i Exchange Online: zmiany dotyczące integracji

Zintegrowaliśmy obsługę uwierzytelniania OAuth 2.0 dla dostawców poczty e-mail Microsoft Office365 i Exchange Online.


Co to znaczy

Do końca 2022 roku, ze względów bezpieczeństwa, Microsoft całkowicie wyłączy uwierzytelnienie podstawowe dla integracji usług online Office365 i Exchange Online.

Teraz wystarczy kliknąć przycisk Uwierzytelnienie, aby zintegrować swoją skrzynkę pocztową Microsoft Office365 i Exchange Online z Bitrix24.


Co robić

Niestety, poprzednia metoda podłączenia usług pocztowych Microsoft Office365 i Exchange Online jest niekompatybilna z nową. Oznacza to, że ponowne połączenie z tą samą skrzynką pocztową może spowodować różne błędy. Na przykład wysyłanie wiadomości e-mail przez reguły automatyzacji utworzone wcześniej dla tej skrzynki pocztowej może zostać złamane. W takim przypadku konieczne jest ponowne sprawdzenie ustawień takich połączeń.

Jeśli podłączyłeś już pocztę według poprzedniej metody autoryzacji - przez login IMAP i hasło, to połączenie to będzie działać do końca grudnia 2022 roku.

Jeśli bieżące połączenie korzystające z poprzedniej metody uwierzytelniania zostało z jakiegoś powodu wyłączone, możesz nadal korzystać z poprzedniej metody przy użyciu dostawcy IMAP z następującymi ustawieniami połączenia:

Zalecamy jednak przejście na nowy system uwierzytelniania już teraz, bez czekania na zamknięcie w grudniu.

Ustawienia podłączonej skrzynki pocztowej możesz znaleźć w sekcji Ustawienia> Ustawienia skrzynki pocztowej. Tutaj możesz zmienić opcje podłączenia lub odłączyć skrzynkę pocztową.

Te informacje i zalecenia dotyczą tylko usług online Microsoft Office365 i Exchange Online. Jeśli Twoja firma korzysta z własnego serwera Microsoft Exchange, nadal możesz używać dostawcy IMAP do integracji z pocztą internetową. Aby uzyskać ustawienia połączenia, skontaktuj się z administratorem systemu w swojej firmie.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo