top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Błąd uwierzytelniania Gmail

Nasi klienci czasami otrzymują błąd uwierzytelniania w Gmailu:

Błąd uwierzytelniania. Upewnij się, że twój login i hasło są prawidłowe. Pamiętaj, że musisz użyć specjalnego hasła integracyjnego, jeśli używasz haseł do aplikacji lub włączone jest uwierzytelnianie dwupoziomowe.

Błąd może wystąpić zarówno podczas integracji skrzynki pocztowej dla przychodzących listów, jak i podczas wysyłania listów przez zewnętrzny SMTP.

Co zrobić, aby rozwiązać ten problem?

  1. Upewnij się, że wpisałeś poprawne hasło.

  2. Sprawdź, czy masz włączone uwierzytelnianie dwuetapowe. Jeśli jest włączone, wyłącz go lub użyj specjalnego hasła aplikacyjnego.
  3. Na stronie konta Gmail zezwól niebezpiecznym aplikacjom na dostęp do konta Gmail.

    Upewnij się, że jesteś zalogowany na odpowiednim koncie Google połączonym z Gmailem.

  4. Wyloguj się ze wszystkich innych kont Google.

    Kliknij link wybierz Kontynuuj> Potwierdź.

  5. Upewnij się, że twoje hasło nie zawiera symboli #, ^.

Kontrola danych jest przeprowadzana przez Google i może trwać od 10 minut do 24 godzin. (Niestety taki jest regulamin Google, na który Bitrix24 nie ma wpływu)


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane