W Bitrix24 liczba skrzynek pocztowych, które pracownik może podłączyć, zależy od planu Bitrix24.
Co się stanie, gdy plan Bitrix24 zostanie obniżony
Jeśli przełączysz się na plan z mniejszą liczbą skrzynek pocztowych na pracownika, ostatnio podłączone skrzynki pocztowe zostaną automatycznie odłączone.
Wszystkie e-maile z odłączonych skrzynek pocztowych przestaną docierać do Bitrix24. W związku z tym integracja z CRM również zostanie wyłączona. Oznacza to, że aktywności CRM, leady, deale lub kontakty nie będą już tworzone z wiadomości e-mail.
Co robić
W takim przypadku możesz ponownie połączyć potrzebną skrzynkę pocztową po wyłączeniu nieużywanych skrzynek pocztowych.
Aby to zrobić, przejdź do CRM> Dodatki> Poczta internetowa.
Menu po lewej stronie pokazuje wszystkie skrzynki pocztowe podłączone do Bitrix24.
Aby wyłączyć nieużywaną skrzynkę pocztową, przejdź do jej ustawień, klikając koło zębate> Ustawienia skrzynki pocztowej.
Kliknij przycisk Wyłącz.
Aby podłączyć nową skrzynkę pocztową, wybierz z lewego menu opcję Połącz nowe.
Po podłączeniu nowej skrzynki pocztowej należy ją ponownie skonfigurować, określając foldery synchronizacji, integrację CRM, dostęp pracowników itp. Dzieje się tak, ponieważ skrzynka pocztowa łączy się jako nowa, nawet jeśli została wcześniej skonfigurowana i automatycznie wyłączona z powodu obniżenia planu Bitrix24.