Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak podłączyć czatbota Viber do Bitrix24

Od 5 lutego 2024 r. Viber zaktualizował warunki tworzenia czatbota, teraz można go podłączyć tylko za opłatą. Jeśli czatbot został utworzony przed tą datą, będzie on działał na poprzednich warunkach.
Nowe zasady i warunki działania chatbota na stronie Viber (eng)

Podłączenie Viber do Bitrix24 nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych.
Cennik Bitrix24

Jak stworzyć czatbota w Viber

  1. Złóż wniosek w Viber.
  2. Specjalista Viber rozpatrzy Twój wniosek i udzieli porady w sprawie dalszych kroków.
  3. Po zatwierdzeniu wniosku otrzymasz specjalny klucz. Wprowadź ten klucz w sekcji Centrum Kontaktowe > Viber.

Jak wypełnić wniosek

Wejdź na stronę Viber i wypełnij formularz w języku angielskim.
Wniosek do tworzenia czatbota na stronie Viber

  1. Are you familiar with new Chatbot Commercial Terms? - Czy zapoznałeś się z warunkami komercyjnymi podłączenia czatbota? Wybierz odpowiedź Tak lub Nie.
  2. First name - imię.
  3. Last name - nazwisko.
  4. Work email - służbowy e-mail.
  5. Country - kraj.
  6. Company name - nazwa firmy.
  7. Company website - strona internetowa firmy.
  8. Do you have a Viber Business Account? - Czy masz konto biznesowe Viber? Wybierz odpowiedź Tak lub Nie.
  9. Company type - rodzaj firmy: właściciel czatbota, twórca czatbota, sprzedaż czatbotów, inny.
  10. Your inquiry - Twój wnoisek. Napisz, że chcesz podłączyć czatbota.

Jeśli masz jakieś pytania, napisz do wsparcia Viber.
Wsparcie Viber


Jak podłączyć czatbota do Bitrix24

Podłącz czatbota w sekcji CRM > Klienci > Centrum kontaktowe > Viber. Wprowadź klucz i kliknij Połącz.


Jak czatbot będzie działał

  1. Dodaj czatbota Viber do swojej witryny: przejdź do ustawień witryny i wybierz widżet Viber.
    Jak dodać widżet z czatem do swojej witryny
  2. Klient będzie mógł wybrać Viber na stronie Twojej firmy jako sposób komunikacji.
  3. Otrzymasz wiadomość od klienta w otwartych kanałach.

Uwagi dotyczące korzystania z kanału Viber

  • Bitrix24 nie ma wpływu na przyspieszenie rejestracji Twojego czatbota.
  • Viber Community nie jest obsługiwane.
  • Viber pokazuje w wyszukiwaniu tylko boty dużych firm i znanych marek, więc dostęp do Twojego bota będzie możliwy tylko przez bezpośredni link. Na przykład: viber://pa?chatURI={botname}
  • Viber nie przekazuje numeru telefonu klienta. Możesz uzyskać numer telefonu klienta w CRM przez kanał Viber tylko wtedy, gdy klient sam go poda w czacie z pracownikiem otwartego kanału.
  • Do jednego otwartego kanału można podłączyć tylko jednego czatbota Viber. Jeśli chcesz podłączyć kilka czatbotów, utwórz nowego czatbota na koncie Viber i podłącz go do innego otwartego kanału.

W skrócie
  • Od 5 lutego 2024 r. Viber zaktualizował warunki tworzenia czatbota, teraz można go podłączyć tylko za opłatą.
  • Jeśli czatbot został utworzony przed tą datą, będzie on działał na poprzednich warunkach.
  • Aby połączyć Viber z Bitrix24, prześlij wniosek bezpośrednio do Viber. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, otrzymasz specjalny klucz, który będziesz musiał wprowadzić w panelu połączenia Viber z Bitrix24.
  • Viber nie przekazuje numeru telefonu klienta. Możesz uzyskać numer telefonu klienta w CRM przez kanał Viber tylko wtedy, gdy klient sam go poda w czacie z pracownikiem otwartego kanału.
  • Do jednego otwartego kanału można podłączyć tylko jednego czatbota Viber. Jeśli chcesz podłączyć kilka czatbotów, utwórz nowego czatbota na koncie Viber i podłącz go do innego otwartego kanału.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo