Współczesny biznes coraz częściej komunikuje się z klientami za pośrednictwem komunikatorów i sieci społecznościowych. Klienci jednak chcą nie tylko komunikować się ze sprzedawcą, ale także podejmować określone działania bezpośrednio na czacie - płacić za usługi, umawiać się na spotkania i t.d.
Centrum sprzedaży
Centrum sprzedaży umożliwia współpracę z klientami i sprzedażami bezpośrednio na czacie. Sekcja Centrum sprzedaży znajduje się w menu po lewej stronie.
Tutaj możesz:
- Przekazać klientom informacje o swojej firmie, jej lokalizacji i kontaktach.
- Wysłać swoje dane kontaktowe lub formularz rezerwacji usług.
- Szybko utworzyć zamówienie, za które klient może zapłacić bezpośrednio na czacie.
Jak korzystać z Сentrum sprzedaży?
Podłącz komunikatory i sieci społecznościowe w sekcji Centrum kontaktowe.
Wszystkie zapytania klientów otrzymasz w wewnętrznym komunikatorze Bitrix24. Musisz tylko wybrać odpowiednii formularz internetowy i wysłać go klientowi.
Podłącz systemy płatności i wyślij klientowi link do strony z informacjami o zamówieniu, na której klient może od razu zapłacić.
Możesz korzystać z gotowych stron lub tworzyć własne. Wszystkie informacje są natychmiast dostosowywane do urządzeń mobilnych.