top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Centrum Sprzedaży: przegląd

Współczesny biznes coraz częściej komunikuje się z klientami za pośrednictwem komunikatorów i sieci społecznościowych. Klienci jednak chcą nie tylko komunikować się ze sprzedawcą, ale także podejmować określone działania bezpośrednio na czacie - płacić za usługi, umawiać się na spotkania i t.d.

Centrum sprzedaży

Centrum sprzedaży umożliwia współpracę z klientami i sprzedażami bezpośrednio na czacie. Sekcja Centrum sprzedaży znajduje się w menu po lewej stronie.

Tutaj możesz:

  • Przekazać klientom informacje o swojej firmie, jej lokalizacji i kontaktach.
  • Wysłać swoje dane kontaktowe lub formularz rezerwacji usług.
  • Szybko utworzyć zamówienie, za które klient może zapłacić bezpośrednio na czacie.

Jak korzystać z Сentrum sprzedaży?

Podłącz komunikatory i sieci społecznościowe w sekcji Centrum kontaktowe.

Wszystkie zapytania klientów otrzymasz w wewnętrznym komunikatorze Bitrix24. Musisz tylko wybrać odpowiednii formularz internetowy i wysłać go klientowi.

Podłącz systemy płatności i wyślij klientowi link do strony z informacjami o zamówieniu, na której klient może od razu zapłacić.

Możesz korzystać z gotowych stron lub tworzyć własne. Wszystkie informacje są natychmiast dostosowywane do urządzeń mobilnych.


Centrum sprzedaży jest dostępne tylko dla subskrybentów planów CRM+, Start+, Standard i Professional.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane