Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Przypisz użytkownikowi uprawnienia administratora

Administrator to użytkownik, który ma dostęp do wszystkich narzędzi konta: ustawień, wszystkich elementów CRM, zadań i kalendarzy pracowników, wiadomości w Aktualnościach, czatów w kanałach otwartych itp.

Administrator nie może czytać osobistej korespondencji w czatach, w tym w czatach grupowych.

Ilu administratorów można dodać

Bitrix24 ma ograniczenie liczby administratorów w zależności od planu taryfowego. Szczegóły znajdziesz na stronie Cennik Bitrix24.

  • Free - 1 administrator.
  • Basic - 1 administrator.
  • Standard - 5 administratorów.
  • Professional - 10 administratorów.
  • Enterprise - 25 administratorów.

Jak przypisać uprawnienia administratora

Otwórz profil pracownika, kliknij Działania> Przypisz uprawnienia administratora.


Jak cofnąć uprawnienia administratora

Otwórz profil pracownika> kliknij Administrator> Cofnij uprawnienia administratora.

Cofnij uprawnienia administratora


Jak zmienić pierwszego administratora

Pierwszym administratorem jest osoba, która utworzyła Twój Bitrix24. Pierwszy administrator otrzymuje e-maile systemowe Bitrix24, na przykład powiadomienia o przedłużeniu subskrypcji, informacje o webinarach internetowych, e-maile promocyjne itp.

Sposób zmiany pierwszego administratora zależy od Twojego planu taryfowego. Więcej informacji na temat zmiany pierwszego administratora znajdziesz w tym artykule.


Co to jest Tryb administratora

Jeśli jesteś administratorem, możesz włączyć Tryb administratora, aby zobaczyć prywatne grupy i projekty, których nie jesteś członkiem, zmienić tam ustawienia i wiele więcej.

Aby włączyć Tryb administratora, otwórz swój profil > Kliknij Administrator> Tryb administratora.


Gdzie znaleźć listę administratorów

Listę wszystkich administratorów znajdziesz za pomocą filtra Administrator w sekcji Firma> Pracownicy.

Jeśli nie widzisz pola Administrator, kliknij Dodaj pole i zaznacz odpowiednie pole.


Co się stanie po zmianie planu taryfowego

Po przejściu na wyższy plan taryfowy możesz wyznaczyć nowych administratorów w zwykły sposób.

Jeśli przejdziesz na plan niższy, który zawiera mniej administratorów, uprawnienia administratora zostaną przyznane tylko tym użytkownikom, którzy jako ostatni zalogowali się do twojego Bitrix24.

W przypadku bezpłatnego 15-dniowego okresu próbnego maksymalna liczba administratorów wynosi 10. Po upływie 15 dni uprawnienia administratora zostaną przyznane tylko tym użytkownikom, którzy jako ostatni zalogowali się do twojego Bitrix24.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo