Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Sprawdzanie zgodności z planem

Bitrix24 ma narzędzie Sprawdzanie zgodności z planem na wszystkich kontach Bitrix24.

Jeśli masz funkcje, które nie pasują do Twojego obecnego planu Bitrix24, Sprawdzanie zgodności z planem pokaże Ci, co musisz zmienić.

Po wygaśnięciu planu obowiązuje okres prolongaty wynoszący 15 dni. W tym okresie musisz przedłużyć swój plan lub wybrać inny, który odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli chcesz zmienić plan taryfowy, opcja Sprawdzanie zgodności z planem pokaże plany, które są kompatybilne z aktualnie włączonymi funkcjami na Twoim Bitrix24.

Jeśli masz narzędzia niezgodne z obecnym planem, dla wszystkich pracowników Twojego Bitrix24 zostanie wyświetlone specjalne powiadomienie. Aby kontynuować, musisz zaakceptować to ostrzeżenie i uruchomić Sprawdzanie zgodności z planem:


Jak działa Sprawdzanie zgodności z planem?

Kliknij Mój plan> Start, aby uruchomić Sprawdzanie zgodności z planem.

Po przeanalizowaniu ustawień Bitrix24 otworzy się szczegółowa strona, na której można porównać funkcje bieżącego planu taryfowego z innymi planami. W tabeli znajdują się również 3 bloki działań:

  1. Wyłącz lub usuń ręcznie;
  2. Nastąpi automatyczne wyłączenie.


  1. Wyłącz lub usuń ręcznie

  2. W tej sekcji są wyświetlane funkcje, które administrator Bitrix24 musi naprawić. Nie można tego zrobić automatycznie, ponieważ wpływają one na przepływ pracy firmy.

    Jeśli klikniesz czerwony przycisk, pojawi wskazówka z krótkim opisem.

    W otwartym oknie znajdziesz krótki opis problemu i sposobów jego rozwiązania.

    Funkcje wymagające uwagi właściciela Bitrix24:

    • Własna domena — ta opcja jest dostępna tylko dla użytkowników planu Professional. Jeśli chcesz przejść na niższy plan, musisz wyłączyć opcję własnej domeny i przełączyć się na zwykłą domenę w strefie *.bitrix24.*. Administrator musi złożyć wniosek do Wsparcia Bitrix24.
    • Liczba pracowników - sprawdź liczbę pracowników w Twojej firmie. Może być konieczne zwolnienie użytkowników lub przejście na plan z wymaganą liczbą pracowników.
    • Miejsce na dysku - musisz zwolnić miejsce na dysku lub przejść na inny plan.
    • Lejki deali - jeśli masz za dużo lejków deali, musisz je usunąć lub przełączyć się na plan z odpowiednią liczbą lejków.
    • Strony — jeśli masz więcej opublikowanych witryn, niż pozwala na to Twój plan, musisz cofnąć publikację i usunąć witryny lub przełączyć się na inny plan.
    • Administratorzy — jeśli masz więcej administratorów, niż pozwala na to Twój plan, musisz cofnąć uprawnienia administratora lub przełączyć się na inny plan.
    • Zarządzanie oddziałami - sieć oddziałów Bitrix24 jest dostępna tylko w planie Enterprise. Aby zlikwidować sieć oddziałów, musisz odłączyć wszystkie oddziały od głównego konta Bitrix24.
    • Wysokowydajny klaster Enterprise - po przejściu na plan Enterprise Twój Bitrix24 jest na żądanie przenoszony do specjalnej infrastruktury. Aby zmienić plan, musisz najpierw skontaktować się z pomocą techniczną w celu przeniesienia Bitrix24 na zwykły serwer.

  3. Nastąpi automatyczne wyłączenie

  4. To jest sekcja informacyjna. Wyświetli funkcje, które zostaną automatycznie wyłączone w zależności od planu.

    • Reguły automatyzacji i wyzwalacze;
    • Workflow;
    • Leady;
    • Faktury;
    • Oferty;
    • Dokumenty;
    • Pola wymagane dla każdego etapu;
    • Ograniczenie widoczności pól w CRM;
    • Telefonia;
    • Sales intelligence;
    • E-mail;
    • Listy;
    • Uprawnienia dostępu;
    • Dysk firmowy.
    Uwaga: Sprawdzanie zgodności z planem nie usuwa żadnych danych. Możesz przejść na plan, który nie zawiera niektórych opcji wymienionych powyżej. W takim przypadku niezgodne opcje zostaną automatycznie wyłączone. Gdy przełączysz się na odpowiedni plan, opcje te będą ponownie dostępne.

    Jeśli nie wyłączysz funkcji niezgodnych z Twoim planem w ciągu 15 dni, korzystanie z Bitrix24 zostanie zawieszone. Nie będziesz mógł pracować w Bitrix24, dopóki nie dokonasz zmian zgodnie ze swoim planem lub nie przełączysz się na odpowiedni plan.

    Po wejściu do Bitrix24, wszyscy użytkownicy zobaczą stronę, na której będą mogli przełączyć się na odpowiedni plan taryfowy:

    Tutaj możesz również skontaktować się z pomocą techniczną Bitrix24.

    Uwaga: Dostęp do Bitrix24 zostanie zawieszony, jednak żadne Twoje dane nie zostaną usunięte. Aby kontynuować, musisz odnowić obecny plan lub wybrać inny plan taryfowy.

    Odpowiedzi na pytania dotyczące opcji Sprawdzanie zgodności z planem:

    Jeśli włączę darmowy 15-dniowy okres próbny, co się stanie po jego zakończeniu?

    • Plan Free + okres próbny:
    • Jeśli istnieją opcje wymagające działań właściciela Bitrix24, musisz je naprawić w ciągu 15 dni po zakończeniu trybu demo. W przeciwnym razie Bitrix24 zostanie zawieszony do momentu przełączenia na odpowiedni plan.

    • Plan komercyjny + okres próbny:
    • Dni planu komercyjnego nadal trwają w okresie próbnym.

      Jeśli plan komercyjny zakończy się przed okresem próbnym, Bitrix24 przełączy się na plan Free. Sprawdzanie zgodności z planem powiadomi Cię o zmianach. Jeśli pozostały jakieś płatne funkcje i nie wybrano dla nich odpowiedniego planu, Bitrix24 zostanie zawieszony natychmiast po zakończeniu trybu demo.

      Jeśli okres próbny zakończy się wcześniej niż okres planu komercyjnego, po zakończeniu planu komercyjnego zostanie aktywowany okres trwający 15 dni, podczas którego Sprawdzanie zgodności z planem powiadomi o włączonych płatnych funkcjach. Po upływie 15 dni portal zostanie przełączony na plan Free. Jeśli istnieją niezgodne funkcje, Bitrix24 zostanie zawieszony do czasu wybrania odpowiedniego planu taryfowego.

    Mój plan wygaśnie za 2 dni i nie mam czasu na wprowadzenie wszystkich zmian. Czy mój Bitrix24 zostanie zawieszony?

    Po zakończeniu subskrypcji planu taryfowego rozpocznie się 15-dniowy okres, w którym będziesz mógł dokonać wszystkich zmian.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo