top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Powtarzalne leady

Pracuj z wielokrotną sprzedażą w Bitrix24. System rozpoznaje klienta, tworzy powtarzalny lead i automatycznie dodaje do niego wszystkie niezbędne informacje.

Jak to działa?

Załóżmy, że masz nowego klienta. Menedżerowie przekonwertowali lead, utworzyli deal i kontakt. Deal został zamknięty, a klient jest zadowolony z zakupu.

Gdy ten klient postanowi kupić coś nowego i skontaktuje się z Tobą ponownie, Bitrix24 określi go jako powtarzalny lead.

Zastosuj reguły automatyzacji, aby określić specjalne warunki dla powtarzalnych leadów. Na przykład wyślij SMS z wdzięcznością do klienta, który ponownie się z Tobą skontaktował.

Możesz także użyć filtra, aby wyświetlić tylko powtarzalne leady.

Powtarzalny lead można przekonwertować tylko na deal.

Gdy kontakt jest powiązany z aktywnym leadem/dealem, powtarzalny lead się nie utworzy.

Uwaga: powtarzalne leady tworzone są dla dowolnych leadów zamkniętych, w tym śmieciowych. Dodaj określone leady do listy Wyjątków, a powtarzalne leady nie zostaną utworzone.

Bitrix24 tworzy powtarzalne leady domyślnie. Aby wyłączyć tę opcję, przejdź do CRM> Ustawienia> Inne> Inne ustawienia> Włącz tryb powtarzania sprzedaży.

Powtarzalne leady są dostępne dla wszystkich kanałów komunikacji: połączenia, poczta, formularze CRM lub kanały otwarte.

Jeśli używasz trybu Prosty CRM (bez leadów), zamiast powtarzalnych leadów zostaną utworzone powtarzalne deale.

Czytaj więcej: Tryby CRM (prosty i klasyczny)

Jak dodać powtarzalny lead ręcznie?

Aby ręcznie dodać powtórzalny lead, wybierz istniejący kontakt podczas dodawania nowego leadu.

Dane kontaktowe leadu zostaną ukryte, ponieważ wszystkie te informacje będą wyświetlane w polu Klient.

Czasami potrzebujesz zapisać historię komunikacji klienta bez tworzenia nowego leadu. Czytaj więcej: Pracuj ze stałymi klientami bez tworzenia powtarzalnych leadów.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane