Pracuj z wielokrotną sprzedażą w Bitrix24. System rozpoznaje klienta, tworzy powtarzalny lead i automatycznie dodaje do niego wszystkie niezbędne informacje.
Jak to działa?
Załóżmy, że masz nowego klienta. Menedżerowie przekonwertowali lead, utworzyli deal i kontakt. Deal został zamknięty, a klient jest zadowolony z zakupu.
Gdy ten klient postanowi kupić coś nowego i skontaktuje się z Tobą ponownie, Bitrix24 określi go jako powtarzalny lead.
Zastosuj reguły automatyzacji, aby określić specjalne warunki dla powtarzalnych leadów. Na przykład wyślij SMS z wdzięcznością do klienta, który ponownie się z Tobą skontaktował.
Możesz także użyć filtra, aby wyświetlić tylko powtarzalne leady.
Powtarzalny lead można przekonwertować tylko na deal.
Gdy kontakt jest powiązany z aktywnym leadem/dealem, powtarzalny lead się nie utworzy.
Bitrix24 tworzy powtarzalne leady domyślnie. Aby wyłączyć tę opcję, przejdź do CRM> Ustawienia> Inne> Inne ustawienia> Włącz tryb powtarzania sprzedaży.
Jeśli używasz trybu Prosty CRM (bez leadów), zamiast powtarzalnych leadów zostaną utworzone powtarzalne deale.
Jak dodać powtarzalny lead ręcznie?
Aby ręcznie dodać powtórzalny lead, wybierz istniejący kontakt podczas dodawania nowego leadu.
Dane kontaktowe leadu zostaną ukryte, ponieważ wszystkie te informacje będą wyświetlane w polu Klient.