top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Facebook Messenger i WhatsApp Business: Nowe warunki korzystania

W 2020 roku Facebook wprowadził nowe warunki korzystania z platformy Facebook Messenger i WhatsApp Business w celu zapobiegania spamowi.

Najważniejsze informacje o nowych warunkach korzystania z Facebook Messenger i WhatsApp Business

  • Tylko klient może rozpocząć nową rozmowę z firmą. Firma może tylko odpowiadać na wiadomości klientów.
  • Firmy mają 24 godziny na odpowiedź klientowi. Ta zmiana została wprowadzona, aby firmy szybciej reagowały na zapytania klientów.
  • Jeśli od ostatniej wiadomości klienta upłynęło więcej niż 24 godziny, oznacza to, że klient zakończył rozmowę.

Jak to działa w Bitrix24?

Niektóre otwarte kanały Bitrix24 korzystają z Facebook Messenger Platform i WhatsApp Business. Aby przestrzegać nowych warunków, wprowadziliśmy pewne zmiany w kanałach otwartych Facebook Messenger i WhatsApp Business.

Gdy klient wysyła wiadomość za pośrednictwem jednego z tych otwartych kanałów:

  • Jeśli konsultant nie odpowie klientowi w ciągu 24 godzin od momentu ostatniej wiadomości, możliwość wysłynia wiadomości zostanie zablokowana.
  • Jeśli klient nie odpowiada na wiadomości konsultanta w ciągu 24 godzin, możliwość wysłynia wiadomości również zostanie zablokowana. W takim przypadku konsultant może zamknąć rozmowę.
  • Jeśli klient wyśle wiadomość po upływie 24 godzin, konsultant może odblokować rozmowę i kontynuować komunikację z klientem.
  • Message Tags nie są obsługiwane.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane