Twórca konta Bitrix24 (użytkownik, który zarejestrował konto Bitrix24) jest uważany za pierwszego administratora i właściciela konta. Pierwszy administrator otrzymuje e-maile systemowe Bitrix24, na przykład powiadomienia o przedłużeniu subskrypcji, informacje o webinarach internetowych, e-maile promocyjne itp.
Jeśli chcesz zmienić pierwszego administratora:
- Wybierz drugiego administratora, który zostanie w przyszłości głównym administratorem.
- W imieniu pierwszego administratora skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Kliknij znak zapytania> Zadaj pytanie.
- Wyślij informacje o drugim administratorze do czatu Wsparcia Bitrix24. Po wysłaniu informacji wiadomość przetworzą specjaliści Wsparcia Technicznego Bitrix24, a drugi administrator zostanie pierwszym administratorem.
- Po zmianie pierwszego administratora możesz go zwolnić.
Jeśli korzystasz z planu Free , musisz przejść do planu komercyjnego z dwoma lub więcej administratorami.
Czytaj więcej: Przypisz użytkownikowi uprawnienia administratora
Czytaj więcej na temat kontaktowania się ze Wsparciem Bitrix24 w artykule Wsparcie Bitrix24.
Uwaga: oficjalny czat Wsparcia Bitrix24 ma niebieską ikonę ze znakiem 24. Pomoże Ci to zobaczyć różnicę między oficjalnym czatem Wsparcia Bitrix24 a innymi czatami.
Nie zalecamy zwalniać bieżącego pierwszego administratora. Jeśli już to zrobiłeś, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24, aby wyznaczyć nowego pierwszego administratora.