top_pl

Bitrix24Care

Zmień pierwszego administratora

Twórca konta Bitrix24 (użytkownik, który zarejestrował konto Bitrix24) jest uważany za pierwszego administratora i właściciela konta. Pierwszy administrator otrzymuje e-maile systemowe Bitrix24, na przykład powiadomienia o przedłużeniu subskrypcji, informacje o webinarach internetowych, e-maile promocyjne itp.

Jeśli chcesz zmienić pierwszego administratora:

  1. Wybierz drugiego administratora, który zostanie w przyszłości głównym administratorem.
  2. Jeśli korzystasz z planu Free , musisz przejść do planu komercyjnego z dwoma lub więcej administratorami.

    Czytaj więcej: Przypisz użytkownikowi uprawnienia administratora
  3. W imieniu administratora skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Kliknij znak zapytania> Zadaj pytanie.
  4. Czytaj więcej na temat kontaktowania się ze Wsparciem Bitrix24 w artykule Wsparcie Bitrix24.

    Uwaga: oficjalny czat Wsparcia Bitrix24 ma niebieską ikonę ze znakiem 24. Pomoże Ci to zobaczyć różnicę między oficjalnym czatem Wsparcia Bitrix24 a innymi czatami.
  5. Wyślij informacje o drugim administratorze do czatu Wsparcia Bitrix24. Po wysłaniu informacji wiadomość przetworzą specjaliści Wsparcia Technicznego Bitrix24, a drugi administrator zostanie pierwszym administratorem.
  6. Po zmianie pierwszego administratora możesz go zwolnić.
  7. Nie zalecamy zwalniać bieżącego pierwszego administratora. Jeśli już to zrobiłeś, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24, aby wyznaczyć nowego pierwszego administratora.

To pomogło
Dzięki :)
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane
Komentarz