Lookalike audience czyli grupa podobnych odbiorców to narzędzie zaprojektowane w celu zwiększenia bazy danych klientów. Bitrix24 przenosi listę kontaktów z CRM, podczas gdy Facebook buduje grupę odbiorców podobnych do twoich klientów w ramach kampanii reklamowej.
Jak to działa?
Kliknij CRM Marketing> Facebook lookalike audience.
Kliknij Wybierz segment, aby wybrać odbiorców, których Facebook użyje jako źródła do budowania podobnych odbiorców lookalike.
Kliknij Połącz, aby powiązać swoje konto Bitrix z kontem reklamowym na Facebooku.
Wybierz konto reklamowe.
Wybierz wielkość źródła odbiorców (w procentach).
Wybierz lokalizację podobnych odbiorców.
Kliknij Zapisz.
Wybierz, kiedy chcesz rozpocząć synchronizację: Teraz, Później, ręcznie lub Zaplanuj. Kliknij Zapisz.
Po zsynchronizowaniu bazy danych klientów CRM z kontem reklamowym Facebook zostaną utworzeni podobni odbiorcy lookalike.