Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Konwertuj tekst na mowę w Bitrix24

W Bitrix24 funkcja zamiany tekstu na mowę (Text to Speech, TTS) jest używana w menu głosowym IVR w Telefonii, marketingowych połączeniach informacyjnych, regułach automatyzacji i szablonach workflow.


Text to Speech: przypadki użycia

W Bitrix24 funkcja zamiany tekstu na mowę jest używana w kilku sekcjach:

  • Menu głosowe (IVR)
    Napisz tekst, który będzie czytany przez system. Klienci usłyszą go, gdy zadzwonią pod Twój numer Bitrix24 i wejdą do menu głosowego.

  • Marketing
    Utwórz tekst promocyjny dla kampanii reklamowej. System dokona konwersji tekstu na głos i zadzwoni pod wskazane numery telefonów.

  • Reguły automatyzacji
    Korzystaj z reguł automatyzacji, aby wykonywać automatyczne połączenia do klientów z leadów, deali, ofert, faktur i procesów inteligentnych. Na przykład podziękuj klientowi za zamówienie i zaoferuj rabat na kolejny zakup, gdy deal przejdzie do ostatniego etapu. Dodaj odpowiednią regułę automatyzacji i podaj tekst.

  • Workflow
    Połączenia informacyjne w procesach workflow działają podobnie jak w regułach i są dostępne we wszystkich elementach CRM. Na przykład możesz użyć tego narzędzia dla nowych klientów. Po dodaniu nowego kontaktu lub firmy w Bitrix24 wyślij automatyczne połączenie z informacjami o promocjach i ofertach osobistych.


Text to Speech: konfiguracja i cena

Niezależnie od sekcji, proces konfiguracji składa się z trzech głównych kroków:

  1. Określ tekst do wypowiedzenia.
  2. Wybierz język i głos.
  3. Dostosuj szybkość i głośność mowy.

Wybierając język i głos tekstu, możesz także wybrać preferowanego dostawcę. Nazwa dostawcy jest pokazana w nawiasach po każdym języku. W Bitrix24 dostępnych jest dwóch dostawców TTS: Default i Amazon.

  • Default to dostawca, który bezpłatnie udostępnia 1 milion znaków miesięcznie. Następnie płatność wynosi około 5 USD za 1 milion znaków. Dostępnych jest 21 języków.

  • Amazon jest płatnym dostawcą: 20 USD za 1 milion znaków. Dostępnych jest 6 języków.

Przekonwertowane teksty są rozliczane za każdy segment składający się z 10 znaków zgodnie z zasadami zaokrąglania. Na przykład 7 znaków będzie liczonych jako 10, a 13 znaków będzie liczonych jako 20.

Opłata za konwersję tekstu na mowę jest pobierana z salda Telefonii Bitrix24. Aktualne ceny znajdziesz na stronie Voximplant w sekcji Text to Speech.

Voximplant: ceny
Płatność za Telefonię Bitrix24


Menu głosowe (IVR)

Aby skonfigurować tekst w menu głosowym,

  1. Przejdź do CRM > Dodatki > Telefonia

  2. Kliknij blok Konfiguruj telefonię i wybierz Menu głosowe.

  3. Następnie wybierz opcję Tekst w obszarze Źródło menu IVR i wykonaj poniższe ustawienia.

Menu głosowe IVR


Połączenie informacyjne w Marketingu

Aby skonfigurować automatyczne połączenia do klientów,

  1. Przejdź do sekcji Marketing.

  2. Z listy kampanii wybierz opcję Rozgłaszanie dźwiękowe.

  3. Skonfiguruj ustawienia.

Zamiana tekstu na mowę w Marketingu


Wykonywanie połączeń przy użyciu reguł automatyzacji

Aby zaplanować automatyczne połączenie z CRM,

  1. Przejdź do CRM, wybierz element i otwórz Reguły automatyzacji.

  2. Kliknij + dodaj pod potrzebnym etapem.

  3. Wybierz regułę automatyzacji Wykonaj połączenie w sekcji Komunikacja z klientem.

Reguły automatyzacji: komunikacja z klientem


Wykonywanie połączeń przy użyciu workflow

Aby wysyłać automatyczne połączenie za pomocą workflow,

  1. Przejdź do CRM > Ustawienia > Ustawienia CRM.

  2. Otwórz sekcję Automatyzacja i wybierz Procesy biznesowe.

  3. Wybierz element i szablon workflow i dodaj działanie Wykonaj połączenie.

Ustawienia interaktywne w workflow


W skrócie
  • Text to Speech (TTS) to technologia konwertująca tekst na mowę. W Bitrix24 jest używana w menu głosowym (IVR), Marketingu, regułach automatyzacji i workflow.
  • Napisz tekst, który zostanie przekonwertowany na mowę. Określ szybkość i głośność mowy. Wybierz język i dostawcę w ustawieniach.
  • W Bitrix24 dostępnych jest dwóch dostawców TTS: Default i Amazon.
  • Opłata za konwersję tekstu na mowę jest pobierana z salda Telefonii.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo