Po wybraniu grupy klientów i utworzeniu nowego segmentu musisz wybrać odpowiedni kanał komunikacji.
W tym celu Marketing CRM oferuje pełny zestaw narzędzi do pracy z klientami.
Kampania e-mailowa
Wiadomości e-mail stanowią najbardziej rozpowszechniony sposób komunikacji z klientami. Możesz użyć jednego ze standardowych szablonów Marketingu CRM dla kampanii e-mailowych. Możesz także edytować istniejące szablony lub tworzyć własne w sekcji Moje szablony:
Reklamy
Reklama stanowi przydatne narzędzie do tworzenia i promocji osobistych ofert na wszystkich głównych platformach: Google AdWords i Facebook.
Rozgłaszanie dźwiękowe
Bitrix24 pozwala na automatyczne nawiązywanie połączeń z klientami - system automatycznie przekształca wprowadzony tekst na głos i wywołuje żądany numer telefonu. Na przykład: możesz użyć automatycznego połączenia (robocall), aby poinformować klienta o spotkaniu w biurze.
Komunikatory
Sieci społecznościowe stanowią kolejny sposób na dotarcie do grupy docelowej. Jeśli masz podłączone Otwarte kanały - możesz korzystać z kampanii Marketingu CRM we wszystkich rodzajach komunikatorów, tj. Viber, Telegram, Facebook, Instagram itp.
Działa to w następujący sposób: tekst wiadomości zostanie wysłany do klienta na czacie. Jeśli klient odpowie - otrzymasz powiadomienie o nowej wiadomości w Otwartym kanale.
Kampanie SMS
Kolejnym sposobem na skontaktowanie się z klientem jest wysłanie wiadomości SMS. Przygotuj krótką wiadomość z informacjami o zniżkach i promocjach, wybierz wymagany segment, a system automatycznie wyśle SMS.
Każdy typ kampanii marketingowej w Bitrix24 można uruchomić testowo na podany numer telefonu lub adres. Dzięki temu zobaczysz i usłyszysz wiadomość, którą otrzymają Twoi klienci.