Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Rodzaje Kampanii

Po wybraniu grupy klientów i utworzeniu nowego segmentu musisz wybrać odpowiedni kanał komunikacji.

W tym celu Marketing CRM oferuje pełny zestaw narzędzi do pracy z klientami.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Kampania e-mailowa

Wiadomości e-mail stanowią najbardziej rozpowszechniony sposób komunikacji z klientami. Możesz użyć jednego ze standardowych szablonów Marketingu CRM dla kampanii e-mailowych. Możesz także edytować istniejące szablony lub tworzyć własne w sekcji Moje szablony:

Reklamy

Reklama stanowi przydatne narzędzie do tworzenia i promocji osobistych ofert na wszystkich głównych platformach: Google AdWords i Facebook.

Nie zapomnij skonfigurować kampanii reklamowej i grupy docelowej wraz z wyżej wymienionymi usługami.

Rozgłaszanie dźwiękowe

Bitrix24 pozwala na automatyczne nawiązywanie połączeń z klientami - system automatycznie przekształca wprowadzony tekst na głos i wywołuje żądany numer telefonu. Na przykład: możesz użyć automatycznego połączenia (robocall), aby poinformować klienta o spotkaniu w biurze.

Przed wykonaniem połączenia należy skonfigurować Telefonię - wypożycz numer telefonu lub podłącz centralę PBX przez złącze SIP. Pamiętaj, że można wykonać tylko pięć połączeń jednocześnie. Reszta połączeń zostanie wykonana po zakończeniu bieżących połączeń. Połączenia informacyjne są wykonywane 5 razy co 15 minut. Jeśli zaplanowano więcej połączeń, kolejnych 5 połączeń zostanie wykonanych po zakończeniu bieżących połączeń w ciągu najbliższych 15 minut.

Komunikatory

Sieci społecznościowe stanowią kolejny sposób na dotarcie do grupy docelowej. Jeśli masz podłączone Otwarte kanały - możesz korzystać z kampanii Marketingu CRM we wszystkich rodzajach komunikatorów, tj. Viber, Telegram, Facebook, Instagram itp.

Działa to w następujący sposób: tekst wiadomości zostanie wysłany do klienta na czacie. Jeśli klient odpowie - otrzymasz powiadomienie o nowej wiadomości w Otwartym kanale.

Kampanie SMS

Kolejnym sposobem na skontaktowanie się z klientem jest wysłanie wiadomości SMS. Przygotuj krótką wiadomość z informacjami o zniżkach i promocjach, wybierz wymagany segment, a system automatycznie wyśle SMS.

Dla każdej kampanii SMS należy najpierw skonfigurować integrację z usługą przesyłania wiadomości. Pamiętaj, że liczba wiadomości, które możesz wysyłać dziennie, zależy od dostawcy usług SMS. Aktualny limit możesz sprawdzić tutaj CRM Marketing> Ustawienia> SMS.

Każdy typ kampanii marketingowej w Bitrix24 można uruchomić testowo na podany numer telefonu lub adres. Dzięki temu zobaczysz i usłyszysz wiadomość, którą otrzymają Twoi klienci.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Utwórz nowy szablon kampanii marketingowej Skonfiguruj spersonalizowaną kampanię e-mailową Jak wysłać kampanię marketingową przez komunikator Marketing CRM: Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie Błędy podczas uruchomienia kampanii e-mailowej: przyczyny i rozwiązania Zgoda na otrzymywanie newsletterów Reklamy na Facebooku i Instagramie w Marketingu CRM Jak śledzić kliknięcia linków w wiadomościach e-mail Jak poprawnie uruchomić kampanie e-mailowe Jak utworzyć kampanię e-mailową