top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Reguły automatyzacji: komunikacja z klientem

Automatyczne połączenie informacyjne (robocall)

Aby wykonywać połączenia, musisz najpierw skonfigurować telefonię. Obsługiwane są tylko numery dzierżawione i połączenia PBX przez SIP-connector.

Reguła wykona połączenie informacyjne do klienta i wypowie podany tekst.

Przykład: Ustaw tę regułę, aby po zamknięciu deala zadzwonić do klienta i przekazać dalsze instrukcje dotyczące płatności.

Jednocześnie można wykonać tylko 5 połączeń. Reszta połączeń zostanie wykonana kolejno po zakończeniu bieżących połączeń.

Wiadomość z otwartego kanału

Reguła wyśle ​​klientowi wiadomość z podanym tekstem do komunikatora/sieci społecznościowej, z którego klient do Сiebie napisał.

Przykład: Powiadom klienta na Facebooku o swojej ofercie lub konieczności opłacenia faktury.

Wyślij SMS

Reguła wyśle ​​SMS-a z podanym tekstem na numer klienta za pośrednictwem dostawcy SMS.

Wyślij e-mail

Reguła wyśle ​​wiadomość e-mail z określonym tekstem i załącznikami na adres e-mail klienta.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane