W Bitrix24 możesz zaprosić klienta do czatu Telegram bezpośrednio z formularza elementu CRM. Możesz także zaprosić klienta do czatu Telegram z poziomu aplikacji mobilnej.
Zaproś klienta na czat Telegram w aplikacji mobilnej
Aby podłączyć Telegram do Bitrix24, upewnij się, że skonfigurowałeś ustawienia wstępne:
- Aby podłączyć Telegram, użytkownik musi mieć uprawnienia dostępu do Otwartych Kanałów.
- Aby podłączyć Telegram, musisz utworzyć bota i podać jego token w odpowiednim polu.
- Telegram zostanie podłączony do pierwszego utworzonego otwartego kanału. Możesz wybrać inny otwarty kanał w ustawnieniach otwartych kanałów.
Otwórz formularz elementu CRM > na osi czasu kliknij Zaproś do czatu.
Jeśli w formularzu znajduje się kilka kontaktów, wybierz ten, którego potrzebujesz.
Wybierz usługę i numer do wysłania wiadomości SMS z zaproszeniem do Telegramu.
Po dokonaniu wszystkich ustawień kliknij przycisk Zaproś na Telegram.
Na osi czasu zobaczysz, że wiadomość została wysłana i dostarczona do klienta. Klient otrzyma wiadomość SMS i po kliknięciu linku zostanie przekierowany do czatu Telegramu. Czat z klientem zostanie utworzony w Birtix24, gdy napisze on pierwszą wiadomość w Telegramie.
- W Bitrix24 możesz zaprosić klienta do czatu Telegram bezpośrednio z formularza elementu CRM.
- Aby zaprosić klienta do czatu, musisz najpierw połączyć kanał Telegram z Bitrix24.
- Wyślij klientowi SMS z linkiem do Twojego Telegramu i kontynuuj rozmowę.
- Cała historia korespondencji zostanie zapisana w formularzu kontaktu.