Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zaproś klienta na czat Telegram

W Bitrix24 możesz zaprosić klienta do czatu Telegram bezpośrednio z formularza elementu CRM. Możesz także zaprosić klienta do czatu Telegram z poziomu aplikacji mobilnej.
Zaproś klienta na czat Telegram w aplikacji mobilnej

Aby podłączyć Telegram do Bitrix24, upewnij się, że skonfigurowałeś ustawienia wstępne:


Otwórz formularz elementu CRM > na osi czasu kliknij Zaproś do czatu.

Jeśli w formularzu znajduje się kilka kontaktów, wybierz ten, którego potrzebujesz.

Wybierz usługę i numer do wysłania wiadomości SMS z zaproszeniem do Telegramu.

Jeśli nie jest podłączona żadna usługa wysyłania SMS-ów, wiadomości będą automatycznie wysyłane przez usługę Bitrix24. Zaakceptuj warunki korzystania z usługi.

Po dokonaniu wszystkich ustawień kliknij przycisk Zaproś na Telegram.

Na osi czasu zobaczysz, że wiadomość została wysłana i dostarczona do klienta. Klient otrzyma wiadomość SMS i po kliknięciu linku zostanie przekierowany do czatu Telegramu. Czat z klientem zostanie utworzony w Birtix24, gdy napisze on pierwszą wiadomość w Telegramie.


W skrócie
  • W Bitrix24 możesz zaprosić klienta do czatu Telegram bezpośrednio z formularza elementu CRM.
  • Aby zaprosić klienta do czatu, musisz najpierw połączyć kanał Telegram z Bitrix24.
  • Wyślij klientowi SMS z linkiem do Twojego Telegramu i kontynuuj rozmowę.
  • Cała historia korespondencji zostanie zapisana w formularzu kontaktu.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo