Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Terminy w aktywnościach

Podczas tworzenia aktywności CRM automatycznie wyznacza termin. Termin aktywności może się różnić w zależności od widoku, w którym tworzysz aktywność i sposobu tworzenia aktywności.

Widoki Kanban i Lista. Jeśli utworzysz aktywność w tych widokach, CRM doda trzy dni robocze do daty utworzenia aktywności. Na przykład aktywność została utworzona 23 października, więc ostateczny termin upłynie 26 października. Jeśli utworzysz aktywność w piątek 20 października, ostatecznym terminem będzie środa 25 października.

Widok Aktywności. Podobnie jak w przypadku kanbana, CRM doda trzy dni robocze do daty utworzenia inteligentnych aktywności, aktywności utworzonych w formularzu elementu lub na osi czasu.

Jednak termin może się różnić jeśli utworzysz aktywność w szybkim dealu lub przeniesiesz deal z aktywnością do innej kolumny. Parametry kolumny wpłyną na termin.

Bez względu na to, w jakim widoku pracujesz, ostateczny termin jest zawsze zaokrąglany do najbliższej pełnej godziny. Jeśli utworzysz aktywność o godzinie 15:01, terminem będzie godzina 16:00.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo