Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Tryb działania liczników w aktywnościach

Liczniki przypominają o aktywnościach w CRM. Jeśli masz aktywność, która wymaga Twojej uwagi, licznik ją podświetli.

Istnieją dwa tryby liczników, więc możesz wybrać, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać. Liczniki są w dealach, leadach, kontaktach i firmach. Przyjrzyjmy się, jak to działa, na przykładzie deali.


Jak wybrać tryb pracy liczników

Aby wybrać tryb pracy liczników, przejdź do sekcji Ustawienia CRM > Inne > Inne ustawienia.

Następnie otwórz Aktywności i wybierz Tryb licznika: Osoba odpowiedzialna za aktywność lub Osoba odpowiedzialna za element.


Różnica między trybami Odpowiedzialny za element a Odpowiedzialny za aktywność

  • Odpowiedzialny za element
  • Ten tryb jest domyślnie włączony. Osoba odpowiedzialna za element CRM widzi licznik całkowitej liczby aktywności, niezależnie od tego, do kogo są przypisane.

    3 Odpowiedzialny widzi dwa liczniki, mimo że odpowiada za jedną aktywność

  • Odpowiedzialny za aktywność
  • Tryb ten można włączyć w ustawieniach. Każdy użytkownik będzie widział powiadomienia tylko dla swoich aktywności.

    4 Odpowiedzialny widzi tylko jeden licznik, ponieważ odpowiada tylko za jedną aktywność

    W tym trybie możesz filtrować aktywności według osoby odpowiedzialnej. Otwórz pasek wyszukiwania w CRM, kliknij Dodaj pole i wybierz Osoba odpowiedzialna za aktywność.


Co oznaczają kolory liczników

Liczniki w kanbanie są wyróżnione różnymi kolorami w zależności od znaczenia.

  • Zielony - pokazuje aktywności przychodzące.
  • Czerwony - pokazuje zaplanowane i zaległe aktywności.
  • Licznik czerwony i zielony - pokazuje ogólną liczbę przychodzących, zaplanowanych i zaległych aktywności.

Działanie liczników w trybie Odpowiedzialny za element

Szary licznik z liczbą

Odpowiedzialny za element CRM - inny użytkownik.

Odpowiedzialny za aktywność - Ty lub Twój współpracownik.

Aktywność - zaplanowana lub przychodząca.


Szary licznik zerowy z niebieską kropką

Odpowiedzialny za element - Ty.

Odpowiedzialny za aktywność - Ty lub Twój współpracownik.

Aktywność - czas wykonania jeszcze nie nadszedł.


Szary licznik zerowy z szarą kropką

Odpowiedzialny za element CRM - inny użytkownik.

Odpowiedzialny za aktywność - Ty lub Twój współpracownik.

Aktywność - czas wykonania jeszcze nie nadszedł.


Działanie liczników w trybie Odpowiedzialny za aktywność

Szary licznik z liczbą

Odpowiedzialny za element - Ty lub Twój współpracownik.

Odpowiedzialny za aktywność - inny użytkownik.

Aktywność - zaplanowana lub przychodząca.


Szary licznik zerowy z niebieską kropką

Odpowiedzialny za element - Ty lub Twój współpracownik.

Odpowiedzialny za aktywność - Ty.

Aktywność - czas wykonania jeszcze nie nadszedł.


Szary licznik zerowy z szarą kropką

Odpowiedzialny za element - Ty lub Twój współpracownik.

Odpowiedzialny za aktywność - inny użytkownik.

Aktywność - czas wykonania jeszcze nie nadszedł.


W skrócie
  • Każdy deal w CRM ma osobę odpowiedzialną. W dealach są aktywności, które również mają odpowiedzialnych. Za deal i związaną z nim aktywność mogą odpowiadać różne osoby.
  • W trybie liczników Odpowiedzialny za element odpowiedzialny za element CRM widzi licznik całkowitej liczby aktywności, niezależnie od tego, do kogo są przypisane.
  • W trybie liczników Odpowiedzialny za aktywność każdy użytkownik będzie widział powiadomienia tylko dla swoich aktywności.
  • Aby wybrać tryb działania liczników, przejdź do sekcji Ustawienia CRM > Inne > Inne ustawienia > Aktywności i wybierz Tryb licznika.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo