Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak działają liczniki w aktywnościach CRM

Liczniki wyświetlają liczbę przychodzących i planowanych aktywności w CRM. Aby nie rozpraszać Cię niepotrzebnymi powiadomieniami, zwracamy uwagę na aktywność tylko wtedy, gdy zbliża się termin.

Domyślnie liczniki aktywności są wyświetlane 15 minut przed terminem. Czas ten można dostosować.
Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach
Na przykład utworzyłeś aktywność o godzinie 17:00. O 16:45 formularz deala przesunie się na górę, a ikona licznika zmieni kolor na czerwony.

Jeśli utworzysz aktywność, której termin zakończenia wynosi mniej niż 15 minut, licznik natychmiast się zaświeci.

1 Kliknij ikonę licznika, aby wyświetlić więcej szczegółów na temat aktywności.

Kiedy otrzymasz przychodzącą aktywność, licznik zmieni kolor na zielony i pozostanie włączony, dopóki nie zamkniesz aktywności. Licznik aktywności przychodzących nie ma terminu.


Szukaj aktywności za pomocą filtrów

Kliknij pasek wyszukiwania i użyj pola Aktywności, aby przefiltrować swoje aktywności według następujących parametrów:

  • Przychodzące: pokazuje przychodzące aktywności.
  • Na dziś: pokazuje elementy CRM z zaległymi i nadchodzącymi aktywnościami, które mają zostać wykonane dzisiaj.
  • Po terminie: pokazuje elementy CRM z aktywnościami, które są opóźnione o ponad 24 godziny.
  • Brak działań: pokazuje wszystkie elementy CRM bez aktywności.
  • Pilne: pokazuje elementy CRM z aktywnościami, które mają termin wykonania w ciągu 15 minut lub aktywnościami, które są opóźnione w dniu dzisiejszym.

Możesz łączyć te parametry podczas wyszukiwania aktywności. Na przykład wybierz w filtrze parametry Po terminie i Pilne, a uzyskasz takie same wyniki, jak przy zastosowaniu licznika Planowane.

Aby znaleźć wszystkie aktywności do wykonania na dzisiaj, w tym aktywności przychodzące, użyj kombinacji Przychodzące + Na dziś.

Wybierz Brak działań, aby znaleźć elementy CRM bez zaplanowanych aktywności. Jeśli pracujesz w widoku Aktywności, znajdziesz potrzebne elementy w kolumnie Bez aktywności.

W skrócie
  • Liczniki przypominają o nadchodzących i planowanych aktywnościach. Licznik zostanie wyświetlony tylko wtedy, gdy aktywność faktycznie wymaga Twojej uwagi.
  • Licznik Planowane zostanie wyświetlony 15 minut przed rozpoczęciem aktywności.
  • Gdy nadchodzi termin wykonania aktywności, ikona licznika zmienia kolor na zielony. Licznik pozostaje aktywny do momentu zakończenia aktywności, ponieważ aktywności przychodzące nie mają terminu ostatecznego.
  • Użyj pola Aktywności w filtrze, aby wyszukać elementy CRM z określonymi aktywnościami.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo